O&O DiskImage Workstation Server Edition 12.0 Build 118

O&O DiskImage Workstation Server Edition 12.0 Build 118

  • کاربرد : نرم افزار گرفتن نسخه پشتیبان از کلیه فایل ها و سیستم عامل
  • نسخه :Version 12
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : O&O Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

امروزه بسیاری شرکت ها و افراد جهت حفاظت از اطلاعات موجود بروی کامپیوترها اقدام به گرفتن تصویر یا اصطلاحا Image از اطلاعات خود پرداخته و بدین طریق اطلاعات مهم و کاربردی خویش را از خطر پاک شدن و از بین رفتن، با این عمل مصون و بیمه می کنند. البته با Image گرفتن از ا از سیستم عامل کنونی خود در بهترین حالت یعنی بلافاصله بعد از نصب آن و نصب تمامی درایور های سخت افزاری و نرم افزار ها نیز می توان بعد از خرابی و با بهرگیری از فایل Image سیستم عامل را به همان حالت اولیه بازگرداند و دیگر وقت زیادی صرف نصب سیستم عامل جدید و... صرف ننمود.
یکی از بهترین نرم افزار ها در این زمینه، ساخت و ایجاد Image و یا درواقع پشتیبانی کامل و مطابق اصل از دیسک از پارتیشن های سخت دیسک، برنامه قدرتمندی به نام OO DiskImage می باشد.

O&O DiskImage نرم افزار تهیه DiskImage است که در حین تهیه نسخه های پشتیبان از دیسک سخت، سیستم عامل را از کار باز نمی دارد. البته شما مجبورید تمام برنامه های خود را حین کار با این نرم افزار، غیر فعال نگه دارید. علاوه بر این، امکان ذخیره اطلاعات بر روی CD-R,DVD و یا درایوهایی که از طریق پورت USB به سیستم متصل می شوند وجود دارد. همچنین امکان گذاشتن کلمه عبور بر روی اطلاعات و حتی به رمز کردن آنها وجود دارد. به طور کلی OO DiskImage یک نرم افزار کامل برای تهیه Image است و تمام وظایف خود را به خوبی و بدون نقص انجام می دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار O&O DiskImage:
- نرم افزاری قدرتمند جهت گرفتن نسخه پشتیبان از کلیه فایل ها، پارتیشن ها و سیستم عامل
- تهیه اتوماتیک image در زمان های دلخواه
- امکان ذخیره اطلاعات بر روی CD-R, DVD و یا درایوهایی که از طریق پورت USB به سیستم متصل می شوند
- قابلیت مرور فایل های Image ساخته شده با استفاده از درایوهای مجازی
- امکان فشرده سازی داده ها
- محیطی با کاربری ساده و آسان
- پشتیبانی از تمامی ویندوز ها
- و ...

Description

O&O DiskImage lets you back up an entire computer or single files whenever you want ? even while the computer is being used. In the event you should lose your personal data it can be quickly restored with just a few mouse clicks ? even when Windows is no longer able to start. It also supports SSD drives and the latest UEFI System.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری