WebCruiser Web Vulnerability Scanner Enterprise Edition 3.5.5

WebCruiser Web Vulnerability Scanner Enterprise Edition 3.5.5

  • کاربرد : نرم افزار بررسی میزان امنیت و آسیب پذیری وبسایت ها پرتابل (بدون نیاز به نصب)
  • نسخه :Version 3.5.5
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Janusec
  • سال تولید : 2017

توضیحات

امروزه بیش از 70٪ از وبسایت ها درگیر آسیب ها و مشکلاتی در زمینه سرقت اطلاعات خود می باشند. داده های حساس و مهم شرکت ها مانند اطلاعات کارت های اعتباری و لیست مشتریان ممکن است به راحتی توسط هکر ها به سرقت بروند. امروزه هکرها بیشتر تلاش خود را بر روی وب اپلیکیشن ها متمرکز کرده اند تا بتوانند به اطلاعات مربوط به پایگاه داده شرکت های بزرگ همچون سبدهای خرید، فرم ها، صفحات لاگین و ... آن ها دسترسی پیدا کنند. فایروال ها، SSL و سرورهای قفل شده دیگر در برابر هک کردن وب سایت بی فایده هستند! حملات مربوط به برنامه های تحت وب بر روی پورت 80/443 اجرا شده، به طور مستقیم از طریق فایروال عبور کرده و با گذشتن از سیستم عامل به قلب اپلیکیشن و داده های حساس شرکت وارد شده و امنیت آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد. وب اپلیکیشن های سفارشی اغلب به اندازه کافی مورد آزمایش قرار نمی گیرند و به همبن دلیل تحت آسیب و شکار آسان هکرها قرار می گیرند. WebCruiser Web Vulnerability Scanner Enterprise Edition نرم افزاریست که با اسکن وبسایت ها خطرات احتمالی مربوط به هک شدن و سرقت داده های آن ها را آنالیز و بررسی می کند. این نرم افزار جنبه های مختلف امنیتی یک وبسایت همچون فرم ها و امنیت پسورد های آن را بررسی کرده و گزارشات دقیقی از نتایج تحلیل خود ارائه می دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار WebCruiser Web Vulnerability Scanner:
- دارای آنالیزور جاوا اسکریپت خودکار برای آزمایش امنیت برنامه های Ajax و Web 2.0
- توانایی اسکن وب‌سایت برای باگ‌های SQL Injection, Cross Site Scripting
- تست امنیت فرم های وب و پسورد های امنیتی
- امکانات گزارش دهی گسترده شامل گزارش های مربوط به VISA PCI
- اسکن سریع و یکباره هزاران صفحه
- قدرت تشخیص نوع وب سرور و زبان برنامه
- تحلیل و آنالیز وب سایت های داری محتوای لحظه ای، SOAP و AJAX
- و ...

Description

Audit your website security with Acunetix Web Vulnerability Scanner. As many as 70% of web sites have vulnerabilities that could lead to the theft of sensitive corporate data such as credit card information and customer lists. Hackers are concentrating their efforts on web-based applications - shopping carts, forms, login pages, dynamic content, etc. Accessible 24/7 from anywhere in the world, insecure web applications provide easy access to backend corporate databases.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری