Hetman Partition Recovery 2.7

Hetman Partition Recovery 2.7

  • کاربرد : نرم افزار بازیابی فایل های پاک شده
  • نسخه :Version 2.7
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Hetman Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

برنامه ای برای بازیابی اطلاعات حذف شده و از دست رفته از پارتیشن های فرمت شده می باشد. این برنامه برای بازیابی قابل اعتماد اطلاعات و فیکس کردن مشکلات موجود با هارد دیسک های آسیب دیده و فرمت شده می باشد که قادر است تا انواع مختلف فایل ها نظیر اسناد، عکس ها، فیلم ها و موزیک های از دست رفته را از دیسک های ذخیره سازی سیستم شما بازیابی کند. به عبارتی این برنامه همراه با مجموعه ای کامل از ابزارها برای فیکس کردن پارتیشن های خراب شده، بازیابی پارتیشن های حذف شده، برگرداندن دیسک های فرمت شده و تعمیر انواع مختلف آسیب های وارد شده به ساختار سیستمی دیسک شما می باشد.

برخی از ویژگی های Hetman Partition Recovery
بازیابی انواع مختلف فایل های حذف شده شامل اسناد و فایل های فشرده، عکس ها، موزیک و ویدئوها
بازیابی فایل ها و پوشه ها از دیسک های فرمت شده، مجددا پارتیشن بندی شده، خراب و غیرقابل دسترس
فیکس کردن جداول پارتیشن، سیستم های فایل خراب شده، MBR و ...
بازیابی فایل ها و پوشه ها از هارد دیسک های خارجی، درایو های یو اس بی فلش و کارت های حافظه

Description

Hetman Partition Recovery is designed to reliably recover information and fix all types of issues with healthy, damaged, corrupted, formatted and inaccessible hard drives. This hard drive data recovery software offers a complete, all-in-one solution to take care of typical problems you're your computer's storage. The This hard drive data recovery software will help you recover lost and deleted files, recover missing documents, photos, audio and video files.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری