NeoDownloader 3.0.3 Build 209

NeoDownloader 3.0.3 Build 209

  • کاربرد : نرم افزار دانلود گروهی عکس و فایل های درون سایت ها
  • نسخه :Version 3.0.3 Build 209
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : NeoWise Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

همانطور که می دانید وب سایت های زیادی در اینترنت وجود دارند که هر کدام از آن ها نیز به نوبه ی خود تصاویر، صداها و فیلم های زیادی را در خود جای داده اند که ذخیره سازی تعداد زیادی از آن ها به صورت دستی، ممکن است به زمان زیادی نیاز داشته باشد. اما شما می توانید به کمک NeoDownloader این فرآیند خسته کننده را به فراموشی سپرده و به دانلود سریع و آسان هزاران فایل تصویری، صوتی و ویدویی بپردازید.
برای این کار فقط کافیست تا لینک سایت دلخواه خود را در مکان مورد نظر درون پنجره برنامه قرار دهید تا NeoDownloader به صورت خودکار به جستجو و ذخیره تمامی فایل های مدیا در وب سایت مورد نظر بپردازد. شما همچنین قادر خواهید بود تا به وسیله image viewer و media player موجود تمامی آنچه را که دانلود می شود را مشاهده کرده و فایل هایی را که به آن ها نیازی ندارید را پاک کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار NeoDownloader:
- دانلود فایل های تصویری، صوتی و ویدویی انتخاب شده
- کاربرد آسان
- بدون pop-ups و banners
- پشتیبانی از آرشیوهای ZIP/RAR
- پشتیبانی بیش از 20 اتصال همزمان
- دانلود از سایت هایی که توسط رمز عبور از آن ها محافظت می شود
- پشتیبانی دانلود نمودن از دامنه های URL
- دارای فیلترینگ پیشرفته
- دارای image viewer با قابلیت اسلاید شو و audio/video player
- امکان تنظیم هر تصویر دریافت شده به عنوان والپیپر
- و ...

Description

NeoDownloader is the fast and convenient solution for bulk downloading any files from any websites. It is mostly intended to help you download and view thousands of your favorite pictures, photos, wallpapers, videos, mp3s, and any other files automatically.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری