ارزشها و فرهنگ سازمانی

ارزشها و فرهنگ سازمانی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ایرج هاشمی
  • تعداد صفحه : 31

توضیحات

برای رسیدن به زندگی بهتر، باید مملکت بهتر و سازمان بهتری داشته باشیم. کشور بهتر و سازمان بهتر، بدون نگرش بهتر و برخورداری از ارزشهای محوری والا امکان پذیر نیست. توسعه، به انسان توسعه یافته نیاز دارد. ارزش های محوری افراد در واقع ارزش های محوری سازمان محسوب می شوند. افراد به منزله روح سازمان هستند و به آن زندگی و پویایی می بخشند.
اعتلای فرهنگ و ارزشهای سازمانی نه تنها وظیفه مدیران و مسئولان سازمان بلکه وظیفه و رسالت فرد فرد کارکنان یک سازمان است. نظر شما در این باره چیست ؟ آیا می خواهید نگرش و راه و روش خود را در کار و زندگی مورد بررسی قرار دهید ؟ و آیا می خواهید در مورد نقش و وظیفه و رسالت خود تجدید نظر کنید ؟ اگر چنین است این نوشتار به این منظور تدارک دیده شده و شما را در باز سازی منش و شخصیت خودتان، افزایش توانمند ی، اعتماد به نفس و نفوذ و اعتبار شخصی تان یاری خواهد داد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری