هوسهای سرخ- روانشناسی زیبایی، هوس و خیانت

هوسهای سرخ- روانشناسی زیبایی، هوس و خیانت

  • 5.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : کوروش رستگار
  • تعداد صفحه : 732

توضیحات

درباره محتوای کتاب:
این کتاب، سعی دارد تا با مرور پژوهشهای انجام شده در حیطه روانشناسی جنسی، به بررسی چندین رفتار جنسی در دو جنس و ارتباط آنها با یکدیگر بپردازد. زنان، تغییرات و نوساناتی را در ترجیحات و رفتارهای جنسی¬شان و همگام با چرخه قاعدگی نشان می¬دهند. بدین صورت که در مراحل مختلف چرخه قاعدگی، از نظر جنسی، خصایص چهره¬ای، بدنی و رفتاری متفاوتی را در مردان، جذاب می¬یابند. این نوساناتِ مرتبط با چرخه قاعدگی، شامل احتمال خیانت زناشویی نیز می¬شود. از طرف دیگر، میزان انعطاف-پذیری جنسی در زنان بیشتر است. بدین معنی که آنها در شرایط زمانی و مکانی متفاوت، تغییرات بیشتری را در نگرشها، ارزشها و رفتارهای جنسی¬شان نشان می¬دهند. مسائل جنسی با مسائل زیبایی¬شناختی ما آدمیان، پیوند گسست¬ناپذیری خورده¬ا¬ند. چرا از نظر جنسی، هر جنس، بعضی از خصایص چهره¬ای، بدنی و رفتاری را در جنس مقابل خود زیبا و برانگیزاننده می¬یابد؟ چرا زیبایی و جذابیت، برای افراد، اینچنین شهوت¬انگیز و افسونگر است؟ اصولاٌ، چرا زیبایی زیباست؟! تبیین ارتباط زیبایی و جذابیت در مردان در ارتباط با نوسانات چرخه قاعدگی و خیانت زناشویی در زنان و ریشه¬های تکاملی چنین تغییرات و ترجیحاتی، از مباحث محوری این کتاب است. اینکه زیبایی و جذابیت، چه پیام¬هایی را به ذهن جنسی- تکاملی ما متبادر می¬کنند و اینکه آمیزش جنسی با افراد زیبا، احتمالاً چه منافع تکاملی را برای نیاکان ما و خود ما، در بر داشته و دارد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری