ارتباط مؤثر و روابط صمیمانه

ارتباط مؤثر و روابط صمیمانه

  • 4.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ایرج هاشمی
  • تعداد صفحه : 32

توضیحات

مهارتهای زندگی توانایی های هستند که به ما کمک می کنند تا در موقعیت های مختلف، عاقلانه و صحیح رفتار کنیم. به طوری که آرامش داشته باشیم، لذت ببریم و در عین حال با دیگران ارتباط سازگارانه و مفیدی را برقرار کنیم و بدون توسل به خشونت و یا خود خوری بتوانیم مسایل پیش آمده را حل نمائیم و ضمن کسب موفقیت در زندگی احساس شادمانی داشته باشیم. یکی از مهمترین این مهارتها، مهارت در برقراری ارتباط مؤثر و ایجاد روابط صمیمانه با دیگران است. مهارتی که موجب اجتناب از برخوردهای نامناسب و تنش زا با دیگران شده و محیطی شاد و دلپذیر و به دور از کینه و دشمنی برای ما به ارمغان می آورد.
شما خود را در مهارتهای زندگی و به خصوص در برقراری ارتباط مؤثر و روابط صمیمانه با دیگران تا چه اندازه ماهر می دانید ؟ آیا مایلید توانایی های خود را در این زمینه اریابی و بازنگری کنید؟ آیا مایلید در باره نحوه برقراری روابط صمیمانه و فنون برقراری ارتباط مؤثر مطالب بیشتری بدانید. اگر چنین است این نوشتار به این منظور تدارک دیده شده و شما را در برقراریارتباط مؤثر و ایجاد درک و تفاهم با دیگران یاری خواهد داد
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری