دیدار من از سیاره زهره

دیدار من از سیاره زهره

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : لوبسانگ رامپا
  • تعداد صفحه : 23

توضیحات

نسخه ی دست نویس کتاب دیدار من از سیاره زهره توسط لوبسانگ رامپا نوشته شد اما با انتشار آن موافقت نکرد. این کتاب شرح چگونگی ملاقات رامپا با اساتید چندین سیاره در یک سفینه ی فضایی است.
Gray Barker کتابی را تحت همین عنوان منتشر و از نام و نسخه ی دست نویس رامپا بدون اجازه ی وی استفاده کرد. رامپا در کتاب "جانبخشی به شعله" در این باره می نویسد :” من قطعاً این کتاب را توصیه نمی کنم. این تنها کتابی چند صفحه ای و شامل مقالاتی است که سالها پیش نوشتم …”
در ابتدای این کتاب، متنی منسوب به لوبسانگ رامپا خطاب به گری بارکر آورده شده است :”این کتاب نباید انتشار می یافت، اما می توانم باور کنم که شما با نیتی خوب و با این فرض که من در آمریکای جنوبی بودم و در دسترس نبودم، آن را منتشر کردید. پیشنهاد می کنم شما دو تغییری که می خواستم را اعمال کنید و بعد من اجازه ی انتشار و فروش کتاب را خواهم داد...”
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • Peacemaker
    (22:02)   1396/2/12
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    عنوان كتاب اشتباه نرجمه شده است، اگهارتا يا آگارتا تمدن درون زمين است، بر همين اساس عنوان صحيح اين است : ديدار من از تمدن درون زمين

بارگزاری