تحلیل و بررسی خواص الگوریتم درونیاب باریسنتریک

تحلیل و بررسی خواص الگوریتم درونیاب باریسنتریک

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • گرداورنده : محسن قدمی
  • تعداد صفحه : 66

توضیحات

درون یابی لاگرانژ به خاطر استفادة آنالیزی و زیبایی که دارد مورد تحسین است، اما به خاطر عملیات عددی زیاد از نظر حوزة کاربردی جالب توجه نیست. این که بگوییم حاصل جدول مضامین عددی یکی از لذت بخش ترین قسمت های کتاب‌های آنالیز عددی است یک دیدگاه گسترده را بیان می‌کند. ما نشان می‌دهیم که برعکس عبارت فوق الذکر، روش لاگرانژ در بیشتر موارد روش انتخابی خوبی برای توجه به درون یاب های چند جمله‌ایست، اما مناسب ترین روش این است که چند جمله‌ای لاگرانژ از طریق فرمول‌های درون یابی باریسنتریک دست‌کاری شود. درون یابی باریسنتریک یک روش جدید نیست اما بیشتر دانشجویان، دانشمندان ریاضیات و حتی بسیاری از تحلیل گران عددی دربارة آن اطلاعات کافی ندارند. لذا این روش ساده و قدرتمند باید جایی در مرکز دوره‌های مقدماتی و کتاب‌های آنالیز عددی داشته باشد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری