توپولوژی بدون اشک

توپولوژی بدون اشک

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سیدنی ا. موریس
  • مترجم : آصف نظری گنجه لو
  • چاپ و سال / کشور: اکتبر ۲۰۰۷
  • تعداد صفحه : 131

توضیحات

توپولوژی یکی از شاخه های جذاب و پرکاربرد ریاضی است. توپولوژی علاوه بر پرداختن به مفاهیم و قضایای جدید، موارد قدیمی تر مثل توابع پیوسته را نیز شامل می شود. توپولوژی آنچنان اساسی است که تأثیر آن تقریباً در تمام شاخه های ریاضیات ملموس است، به این دلیل مطالعه ی آن به افرادی که دوست دارند ریاضیدان شوند توصیه می شود.
توپولوژی امروزی شامل چند زیرشاخه نظیر توپولوژی عمومی(گاهی توپولوژی نقطه-مجموعه هم نامیده می شود)، توپولوژی جبری، توپولوژی دیفرانسیل و جبر توپولوژیک است که زیرشاخه ی اوّل یعنی توپولوژی عمومی پیش نیازی برای مطالعه ی سایر زیرشاخه هاست. هدف این کتاب ارائه ی کامل اساس توپولوژی عمومی است.
ویژگی مهم این کتاب سادگی و روان بودن متن آن است، روند کتاب طوری است که حتی خواننده ای که با ریاضیات محض سروکار نداشته هم می تواند پا به پای نویسنده حرکت کند. روند کتاب طوری است که اگر خواننده کوچکترین علاقه ای به موضوع آن داشته باشد آن را کسل کننده و پیچیده نخواهد یافت (به عبارتی دیگر اشک خواننده را درنمی آورد!)
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • ناشناس
    (15:50)   1399/2/13
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    ببخشید من این فایل رو خریدم و انتظار داشتم که ترجمه کل کتاب به دستم برسه هزینه شو اینترنتی پرداخت کنم ولی متاسفانه دانلودش تا فصل 6 به دستم رسید نمی دونم یک جور کلاه برداری و اخاذی بوده هزینه رو پرداخت کردم و اون چیزی که می خواست به دستم نرسید

بارگزاری