مریمیه از فریتیوف شوان تا سید حسین نصر

مریمیه از فریتیوف شوان تا سید حسین نصر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : عبدالله شهبازی
  • تعداد صفحه : 248

توضیحات

در ایران همه اهل تحقیق دکتر سید حسین نصر را می شناسند و کم و بیش همه زیر و بم های زندگی سیاسی و علمی او از قبل از انقلاب تاکنون شناخته شده است. خود او در مصاحبه مفصل خود با رامین جهانبگلو ، که در کتابی به نام « در جستجوی امر قدسی» در ایران ترجمه و چاپ شده است، گفتنی ها را به روشنی بیان کرده است. اندیشه های فریتیوف شوان نیز برای اغلب پژوهشگران و علاقمندان حوزه دین و معرفت شناسی آشناست و بیشترین معرفی او نیز از سوی سید حسین نصر صورت گرفته که مرید و دوست و همکار وی بوده است. از دید نصر شوان علاوه بر این که بنیانگذار نوعی نگاه تازه به دین و عرفان اسلامی بوده است، که به نام سنت گرایی در ایران و ترادیشنالیسم در جهان شناخته می شود، دارای تجربیات عرفانی جدیدی هم بوده که پیام آور معنویت تازه ای برای انسان دربند امروز است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری