دستورالعمل‌های آشپزی بانوی پایونیر / The Pioneer Woman Cooks: Recipes from an Accidental Country Girl

دستورالعمل‌های آشپزی بانوی پایونیر The Pioneer Woman Cooks: Recipes from an Accidental Country Girl

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Ree Drummond
  • ناشر : William Morrow Cookbooks
  • چاپ و سال / کشور: 2009
  • تعداد صفحه : 256
  • شابک / ISBN : 9780061658198

توضیحات

نویسنده این کتاب، ری دروموند، عنوان بانوی پایونیر را به خود منسوب کرده است. وی پس از سالها زندگی در لس‌آنجلس، به زادگاه اصلی خویش در اوکلاهما بازگشت تا زندگی هیجان انگیر و جدیدی را در شیکاگو آغاز نماید.
او در طول اقامت خود در آن خانه با مرد مالبورو، گاوچران مرموزی که چشم‌های آبی و عضله‌های قوی داشت آشنا گردید. مرد مالبورو گیاهخوار سختگیری بود که با ری ازدواج کرده و زندگی آنها در مرتع پرورش حیوانات آغاز شد. کتاب “دستورالعملهای آشپزی بانوی پایونیر” مجموعه کاملی از عکس‌ها، داستان‌های روستایی و دستورالعمل‌های دلپذیر آشپزی است که در طول زندگی در حومه شهر توسط این نویسنده تجربه شده‌اند. وی بسیاری از دستورالعملهای غذاهای خوشمزه‌ای را که از همسرش آموخته بود نیز به این مجموعه اضافه کرده است.
این مجموعه شامل غذاهایی همچون استیک با سس، لازانیا، جوجه کبابی و یا نان دارچینی می‌باشد. این دستورالعملها عملی، گام به گام و همراه با جزئیات دقیق هستند که این ویژگی‌ها باعث می‌شود مخاطبین این کتاب به سادگی بتوانند آنها را دنبال و در منزل خود انجام دهند. همین امر دلیل استقبال گسترده طیف وسیعی از علاقه‌مندان به هنر آشپزی از این کتاب شده است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری