تکنیک‌های مبتکرانه توالی در تولید موسیقی / Creative Sequencing Techniques for Music Production: A practical guide to Logic, Digital Performer, Cubase and Pro Tools

تکنیک‌های مبتکرانه توالی در تولید موسیقی Creative Sequencing Techniques for Music Production: A practical guide to Logic, Digital Performer, Cubase and Pro Tools

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Andrea Pejrolo
  • ناشر : Focal Press
  • چاپ و سال / کشور: 2005
  • تعداد صفحه : 320
  • شابک / ISBN : 9780240519609

توضیحات

این کتاب به‌عنوان یک راهنمای الهام‌بخش برای تمامی افراد با سطوح تجربه و تخصص متفاوت مفید بوده و به شما نشان می‌دهد چگونه می‌توانید از میان چهار توالی‌سنج صوتی برتر، بهترین را انتخاب کنید.
Andrea Pejrolo، با استفاده از مثال‌های واقعی از دنیای واقعی، طیف گسترده‌ای از تکنیک‌های فنی و مبتکرانه را ارائه داده و با راهنمایی‌ها و ایجاد ایده‌های جدید به شما کمک می‌کند تا سطح کیفی و حرفه‌ای کار خود را بالاتر ببرید.
نویسنده کتاب “تکنیک‌های مبتکرانه توالی” موضوع توالی را از اصول اولیه آن تا رسیدن به سطوح پیشرفته. نویسنده کتاب “تکنیک‌های مبتکرانه توالی” موضوع توالی را از اصول اولیه آن تا رسیدن به سطوح پیشرفته پوشش داده و کتاب خود را برای تمامی دانشجویان موسیقی و آهنگسازان تبدیل به یک مرجع ایده‌آل کرده است.
راهنمایی‌های شفاف و قابل دسترس Andrea Pejrolo شامل موارد زیر می‌باشد:
تجهیزات ضروری استودیو، مشاوره دستگاه‌های MIDI (کنترلرها، سینت‌سایزرها، ماژول‌های صدا و توالی‌سنج‌ها)، ترکیب بردها، مانیتورها و کامپیوترها؛ مباحث اساسی تعیین توالی مانند اتوماسیون و تکنیک‌های ضبط و ویرایش؛ مباحث پیشرفته‌تر مانند مبدل‌ها، لایه‌بندی صدا، اندازه‌گیری خلاقانه، تغییرات تمپو و هماهنگ‌سازی.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری