بیوتکنولوژی؛ جنبه‌های اقتصادی و اجتماعی و مسائل مربوط به کشورهای درحال توسعه / Biotechnology: Economic and Social Aspects; Issues for Developing Countries

بیوتکنولوژی؛ جنبه‌های اقتصادی و اجتماعی و مسائل مربوط به کشورهای درحال توسعه Biotechnology: Economic and Social Aspects; Issues for Developing Countries

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : E. J. DaSilva, C. Ratledge, A. Sasson
  • ناشر : Cambridge University Press
  • چاپ و سال / کشور: 2003
  • تعداد صفحه : 403
  • شابک / ISBN :

توضیحات

این کتاب در رابطه با مسائل بحث‌برانگیز و پراهمیتی که در حوزه بیوتکنولوژی مرتبط با صنایع مستقر در کشورهای درحال توسعه مطرح می‌باشند، به بررسی و ارائه اطلاعات پرداخته است.
علم بیوتکنولوژی و بیشتر تکنیک‌های مورد استفاده آن، در این کتاب به خوبی مورد بررسی قرار گرفته‌اند. علاوه‌براین، مولفین کتاب به بررسی انواع گزینه‌هایی که یک کشور درحال توسعه برای انجام پروژه‌ها و به احتمال زیاد رویارویی با پیامدهای اجتماعی و اقتصادی آنها، پیش رو دارد پرداخته و چگونگی انتخاب روش بهتر را تشریح می‌نماید.
هر فصل این کتاب توسط کارشناسانی که در این زمینه تخصص دارند نوشته شده است. هر فصل این کتاب توسط کارشناسانی که در این زمینه تخصص دارند نوشته شده و به بررسی جنبه‌های بیوتکنولوژی در صنایع و دولت، جنبه‌های اقتصادی طرح‌های مذکور و مشکلات مرتبط با آنها می‌پردازند.
فصلی نیز به بحث در مورد پرسش‌های زیست‌محیطی و عوامل اجتماعی و اقتصادی که باید درنظر گرفته شوند و ارائه اطلاعات مربوط به تولید ثروت از طریق این حوزه، اختصاص یافته است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری