مواد و طراحی؛ هنر و علم انتخاب مواد در طراحی صنعتی / Materials and Design: The Art and Science of Material Selection in Product Design

مواد و طراحی؛ هنر و علم انتخاب مواد در طراحی صنعتی Materials and Design: The Art and Science of Material Selection in Product Design

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Michael F. Ashby, Kara Johnson
  • ناشر : Butterworth-Heinemann
  • چاپ و سال / کشور: 2002
  • تعداد صفحه : 352
  • شابک / ISBN : 9780750655545

توضیحات

پیشینه انسان از طریق طرح‌هایی که ایجاد کرده است و موادی که به کاربرده است ذخیره شده، بهبود یافته و به یاد مانده است. مواد، ابزار طراحی است، اما امروزه فقط به یک ماده محدود نمی‌شود بلکه طیف وسیعی از مواد را شامل می‌شود.
کتاب پرفروش M.F Ashby، خوانندگان را از طریق فرآیند انتخاب مواد متناسب با طرح آنها راهنمایی می‌کند. او و نویسنده همکارش Kara Johnson با این فرض کار را آغاز کرده‌اند که محصولات در یک بخش از بازار ارائه شده است که از نظر کارایی و هزینه تفاوت ناچیزی با هم دارند. آنها مشکلات موجود در انتخاب مواد در طراحی صنعتی را از یک دیدگاه منحصر به فرد بررسی می‌کنند. آنها اذعان دارند که مواد، دو نقش مشترک دارند، در طراحی فنی و در طراحی صنعتی. طراحان فنی دسترسی آماده به اطلاعات مواد دارند اما طراحان صنعتی اغلب این حمایت را ندارند.
کتاب انتخاب مواد در طراحی صنعتی، اطلاعات جدیدی ارائه می‌دهد که از یک سو دانشجویان مهندسی را با اصول طراحی صنعتی و ایده‌‌ای که انتخاب مواد می‌تواند مستقیما در کیفیت و ظرافت طرح‌ها تاثیر بگذارد آشنا می‌کند و از سوی دیگر پارامترهای مهندسی را به دانشجویان طراحی صنعتی و طراحان صنعتی، از طریق رویکردی جامع و در دسترس معرفی می‌کند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری