مطالعه آمار و پژوهش؛ ویرایش ششم / Reading Statistics and Research (6th Edition)

مطالعه آمار و پژوهش؛ ویرایش ششم Reading Statistics and Research (6th Edition)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Schuyler W. Huck
  • ناشر : Pearson
  • چاپ و سال / کشور: 2011
  • تعداد صفحه : 592
  • شابک / ISBN : 9780132178631

توضیحات

کتاب مطالعه آمار و پژوهش از سبک نوشتاری آسان بهره برده است که به جای فرمول‌ها بر مفاهیم تاکید دارد. این کتاب منحصر به فرد و محبوب، به محققان نشان می‌دهد که چگونه بخوانند، درک کنند، اطلاعات آماری را اندازه بگیرند و نتایج موجود در گزارشات فنی را کاوش کنند.
بعضی از موضوعات کلیدی پوشش داده شده در این متن بازبینی‌شده شامل آمارهای توصیفی، همبستگی، قابلیت اطمینان و اعتبار، برآورد، تست فرضیات، آزمون t-test ، ANOVA، ANCOVA، برگشت، تحلیل چند متغیره، تحلیل عاملی، و مدل‌سازی معادله ساختاری (SEM) می‌باشد. همچنین به موضوعات کوچکی مانند میانگین هندسی، آزمون sobel و.. نیز پرداخته می‌شود.
علاوه بر اینها، ویراش ششم کتاب محبوب مطالعه آمار و پژوهش، شامل بیش از 488 گزیده جدید است (جدول، اشکال، نقل قول‌ها) که از گزارشات پژوهش‌های جاری گرفته شده است.
این کتاب به خصوص برای دانشجویانی که در سطح بالای دوره‌های آمار در مقطع کارشناسی قرار دارند ، دانشجویان دکترا که باید تحقیقات مربوط به پایان‌نامه خود را انجام دهند، و پژوهشگران مستقل که می‌خواهند چگونگی کشف و نقد آماری گزارشات تحقیق را بهتر مدیریت کنند مناسب است.
این کتاب برای منعکس کردن پیشرفت‌های صورت گرفته در این رشته، به طور جامع به‌روز و بازبینی شده است.
ویرایش ششم مطالعه آمار و پژوهش، به محققان دقیقا همان چیزی که در این کتاب به دنبال آن هستند را ارائه می‌دهد: دانش مورد نیاز برای درک بهتر تحقیق و آمارها، و اطمینان و توانایی لازم برای کشف و نقد گزارشات تحقیق.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری