پردازش سیگنال برای دانشمندان علوم اعصاب / Signal Processing for Neuroscientists, A Companion Volume: Advanced Topics, Nonlinear Techniques and Multi-Channel Analysis

پردازش سیگنال برای دانشمندان علوم اعصاب Signal Processing for Neuroscientists, A Companion Volume: Advanced Topics, Nonlinear Techniques and Multi-Channel Analysis

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Wim van Drongelen
  • ناشر : Elsevier
  • چاپ و سال / کشور: 2010
  • تعداد صفحه : 179
  • شابک / ISBN : 9780123849151

توضیحات

محبوبیت پردازش سیگنال در حوزه علوم اعصاب درحال افزایش است و با دسترس‌پذیری و توسعه سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای کامپیوتری، پیش‌بینی می‌شود که همچنان نیز به رشد کنونی خود ادامه خواهد داد.
از آنجایی که ساخت الکترود بهبود یافته است و تجهیزات اندازه‌گیری روز‌به‌روز ارزان‌تر می‌شوند، اندازه‌گیری‌های الکتروفیزیولوژیک با تعداد زیادی از کانال‌ها امروه بسیار رایج شده‌اند. علاوه‌براین، علم عصب‌شناسی وارد عصر نور شده‌ است و اندازه‌گیری‌های فلورانس به‌طور کامل در جعبه‌ابزار محققین قرار گرفته‌اند.
از آنجایی که هر تصویر در یک فیلم حاوی پیکسل‌های متعددی می‌باشد، این اندازه‌گیری‌های به‌طور طبیعی دارای چندین کانال می‌باشند. همچنین، در دسترس بودن هر دو بسته نرم‌افزاری عمومی و تخصصی برای تجزیه‌وتحلیل داده‌ها، نگرش عصب‌شناسان را به نسب به برخی از تکنیک‌های تجزیه‌وتحلیل پیچیده‌تر، تغییر داده است.
این کتاب درواقع در رابطه با تکنیک‌های متفاوت پیشرفته بسیاری به بحث و بررسی پرداخته و روش‌های توصیف سیستم‌های غیرخطی را به همراه بررسی تجزیه‌وتحلیل ضبط و ثبت چندکاناله، ارائه داده است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری