دستیابی به تعالی در آموزش علوم پزشکی؛ ویرایش دوم / Achieving Excellence in Medical Education, Second Edition

دستیابی به تعالی در آموزش علوم پزشکی؛ ویرایش دوم Achieving Excellence in Medical Education, Second Edition

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Richard B. Gunderman
  • ناشر : Springer
  • چاپ و سال / کشور: 2011
  • تعداد صفحه : 197
  • شابک / ISBN : 9780857293060

توضیحات

این کتاب منبعی از بینش‌های نظری و پیشنهادات عملی به‌منظور دستیابی به سطوح متعالی در آموزش پزشکی می‌باشد که هم‌اکنون به چاپ دوم خود رسیده است.
در این نسخه از کتاب به این سوال اساسی پرداخته شده است که “دیدگاه شما در رابطه با سطح متعالی آموزشی چیست و به‌منظور دستیابی به این سطح چه باید کرد؟”. این سوال مساله‌ای را مطرح می‌کند که امروزه برای بسیاری از استادان و دانشجویان مطرح می‌باشد.
ازجمله مباحث مورد کاوش در این کتاب به‌روزرسانی شده، تعاملی و آموزنده، جایگاه آموزش‌ و پرورش به عنوان اولویت مدارس پزشکی؛ بهترین شیوه استادان برجسته و دانشجویان؛ نقش و مشکلات تکنولوژی‌های جدید آموزشی؛. ازجمله مباحث مورد کاوش در این کتاب به‌روزرسانی شده، تعاملی و آموزنده، جایگاه آموزش‌ و پرورش به عنوان اولویت مدارس پزشکی؛ بهترین شیوه استادان برجسته و دانشجویان؛ نقش و مشکلات تکنولوژی‌های جدید آموزشی؛ منابع کلیدی برای تحقق تعالی آموزش پزشکی؛ نقش آموزش پزشکی در آماده‌سازی آینده‌سازان؛ نقش مدیریت دولت در مدارس و دانشکده‌های پزشکی و غیره می‌باشند.
از نظر مجله انجمن پزشکی آمریکا، Gunderman به عنوان یک معلم متفکر و محرک انگیزه‌های درسی در دانشجویان شناخته شده است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری