تحلیل تنگنا و یکپارچه‌سازی فرایند؛ ویرایش دوم / Pinch Analysis and Process Integration, Second Edition: A User Guide on Process Integration for the Efficient Use of Energy

تحلیل تنگنا و یکپارچه‌سازی فرایند؛ ویرایش دوم Pinch Analysis and Process Integration, Second Edition: A User Guide on Process Integration for the Efficient Use of Energy

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Ian C. Kemp
  • ناشر : Butterworth-Heinemann
  • چاپ و سال / کشور: 2007
  • تعداد صفحه : 415
  • شابک / ISBN : 9780750682602

توضیحات

تحلیل تنگنا و تکنیک‌های مربوط به آن کلید طراحی روش‌های استفاده موثر از انرژی می‌باشند. این کتاب به مهندسین نشان‌ خواهد داد که چگونه به درک و بهینه‌سازی مصرف انرژی در فرایند‌های خود، اعم از کوچک یا بزرگ، بپردازند.
صرفه‌جویی در انرژی مستقیما در انتهای خط افزایش سود همانند کاهش تولید گازهای گلخانه‌ای، قرار می‌گیرد. این کتاب یک راهنمای کلیدی در رابطه با روند ادغام برای هر دو گروه مهندسین باتجربه و یا تازه‌کار همانند دانشگاهیان و دانش‌آموزان، می‌باشد.
مطالب این راهنما با معرفی مفاهیم اصلی تحلیل تنگنا، محاسبات صرف انرژی در یک فرایند، درجه حرارت تنگنا و قوانین طلایی طراحی مبتنی بر تنگنا به‌منظور استفاده صحیح از انرژی، آغاز شده است. این کتاب نشان می‌دهد که چگونه بایستی به استخراج داده‌های ضروری جریان برای تحلیل تنگنا پرداخت و فرایند هدف‌سازی را به صورت کامل و عمیق شرح می‌دهد. سایر اطلاعات شرح داده شده در کتاب عبارتند از: طراحی شبکه‌های مبدل حرارتی، گرم و سرد کردن سیستم‌های ابزاری، حرارت و قدرت همزمان، تبرید و بهینه‌سازی شرایط عملیاتی سیستم.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری