چهره‌ خوان / The Face Reader:Discover Anyone’s Personality, Compatibility, Talents, and Challenges Through Chinese Face Reading

چهره‌ خوان The Face Reader:Discover Anyone’s Personality, Compatibility, Talents, and Challenges Through Chinese Face Reading

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Patrician McCarthy
  • ناشر : Dutton Adult
  • چاپ و سال / کشور: 2007
  • تعداد صفحه : 256
  • شابک / ISBN : 9780525950004

توضیحات

چطور ممکن است شما تنها با نگاه کردن به صورت یک فرد به درون او پی ببرید؟
به مدت 2500 سال، علم Mien Shiang (خوانده شود myen-shung)، یا چهره‌خوانی چینی، این توانایی خارق‌العاده را به هر فردی که این علم را مطالعه می‌کند اهدا کرده‌‌ است.
Patrician McCarthy در قادر بودن به کمک در تشخیص شخصیت، پتانسیل و توانایی‌های ذاتی افراد با آنالیز کردن ساختار و ویژگی‌های مربوط به صورت آنها شهرت دارد. در این کتاب، McCarthy دانسته‌های خود را از این دانش باستانی با خوانندگان تمام دنیا به اشتراک می‌گذارد.
معنای تحت الفظی mien shiang – صورت (mien) مطالعه (Shiang) – مطالعه صورت است. mien shiang یک ابزار قدرتمند برای کشف باطن و راهی برای شناخت دیگران است.
باستان‌شناسان تائوئیست گفته‌اند: “صورت، آینه‌ای است که گذشته شما را ضبط می‌کند، حال شما را منعکس می‌کند و آینده شما را پیش‌بینی می‌کند.”
McCarthy، پنچ توانایی مهم در زندگی ما را که توسط صورت فاش می‌شوند را معرفی می‌کند و شما را قادر می‌سازد که این توانایی‌ها را درک کنید. با تکرار و تمرین Mien Shiang، شما قادر خواهید بود در یک توازن بین ذهن، جسم و روح زندگی کنید.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری