کتابخانه استاندارد ++C / The C++ Standard Library: A Tutorial and Reference (2nd Edition)

کتابخانه استاندارد ++C The C++ Standard Library: A Tutorial and Reference (2nd Edition)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Nicolai M. Josuttis
  • ناشر : Addison-Wesley Professional
  • چاپ و سال / کشور: 2012
  • تعداد صفحه : 1,128
  • شابک / ISBN : 9780321623218

توضیحات

پرفروش‌ترین منبع ++C ، اکنون به C++ 11 به روز شده است.
کتابخانه استاندارد ++C یک مجموعه از کلاس‌ها و واسطه‌های رایجی است که تاحد زیادی هسته اصلی زبان ++C را گسترش داده است. با این حال، این کتابخانه بی‌نیاز از توضیح نیست. برای یک استفاده بهینه از اجزای آن و بهره‌بردن از توانایی‌هایش شما به یک منبع نیاز دارید که به مراتب بیشتر از یک لیست کلاس و توابع آنها باشد. ویرایش دوم “کتابخانه استاندارد ++C: خودآموز و منبع”، در حال حاضر این کتابخانه را با استاندارد جدید ANSI/ISO در زبان ++C توصیف می‌کند.
این کتاب، مستندات جامعی از هر یک از مولفه‌های کتابخانه‌ای ارائه می‌دهد شامل معرفی هدف و طراحی آنها، توضیحات روشنی از مفاهیم پیچیده، جزئیات برنامه‌نویسی کاربردی مورد نیاز برای استفاده موثر؛ تله و دام، تعریف و تشریح دقیق‌ مهم‌ترین کلاس‌ها‌ و توابع و مثال‌های بی‌شماری از کدهای کاربردی است.
این کتاب به طور ویژه بر مجموعه الگوهای استاندارد (STL) تمرکز دارد شامل بررسی نگه‌دارنده‌ها، تکرارکننده‌ها، توابع شیءگرا و الگوریتم‌های STL.
این کتاب تمام اجزای مجموعه C++ 11 را پوشش می‌دهند، شامل
همزمانی
حساب جزء به جزء
ساعت و تایمر
چندتایی‌
نگه‌دارنده‌های جدید STL
الگوریتم‌های جدید STL
اشاره‌گرهای جدید هوشمند
جنبه‌های جدید محلی
اعداد و توضیع تصادفی
انواع صفات و کاربردها
عبارات منظم
این اثر همچنین سبک جدید برنامه‌نویسی ++C و تاثیرات آن بر کتابخانه استاندارد را بررسی می‌کند و شامل lambdas، دامنه مبتنی بر حلقه‌ها، معانی حرکت و الگوهای variadic است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری