همراه اطلس ستارگان؛ آنچه که لازم است درباره صورت‌های فلکی بدانید / The Star Atlas Companion: What you need to know about the Constellations (Springer Praxis Books / Popular Astronomy)

همراه اطلس ستارگان؛ آنچه که لازم است درباره صورت‌های فلکی بدانید The Star Atlas Companion: What you need to know about the Constellations (Springer Praxis Books / Popular Astronomy)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Philip M. Bagnal
  • ناشر : Springer
  • چاپ و سال / کشور: 2012
  • تعداد صفحه : 496
  • شابک / ISBN : 9781461408291

توضیحات

اطلس‌های متعارف ستارگان برای تعیین مکان صورت‌های فلکی و ستارگان منحصربه‌فرد مناسب است اما کتاب همراه اطلس ستارگان یک گام جلوتر می‌رود و خصوصیات فیزیکی بیش از هزاروصد ستاره را توصیف می‌کند.
خواننده می‌تواند به کمک نمودارهای تناسب یک درک واقعی از اندازه‌ها، حالت‌ها، فاصله‌ها و ویژگی‌های سطحی بسیاری از ستارگانی که با چشم غیرمسلح قابل رویت هستند را در هر دو نیم‌کره جنوبی و شمالی پیدا کند.
این کتاب اطلاعاتی در زمینه سرعت و دوره‌ چرخش به همراه نوع طیفی و درخشندگی ستارگان ارائه می‌دهد. در این کتاب سیستم‌های ستاره‌ای دوتایی و چندگانه به تفصیل شرح داده شده است. توجه ویژه‌ای به ایجاد ستارگان Barnard، Kapteyn، Kepler و Maanen شده است و همچنین ویژگی‌های بسیاری از خوشه‌های (Cluster) باز ارائه شده است.
این کتاب بر کمک به نجوم‌شناسان آماتور جهت کسب درک بهتر از آنچه که به دنبالش هستند تاکید دارد.
کتاب همراه اطلس ستارگان یک بعد جدید از مشاهده ستارگان را ارائه خواهد داد و یک مکمل باارزش برای هر اطلس ستارگان به شمار می‌آید.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری