آموزش برنامه‌نویسی OpenGL ES در سیستم‌عامل iOS / Learning OpenGL ES for iOS: A Hands-on Guide to Modern 3D Graphics Programming

آموزش برنامه‌نویسی OpenGL ES در سیستم‌عامل iOS Learning OpenGL ES for iOS: A Hands-on Guide to Modern 3D Graphics Programming

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Erik M. Buck
  • ناشر : Addison-Wesley Professional
  • چاپ و سال / کشور: 2012
  • تعداد صفحه : 352
  • شابک / ISBN : 9780321741837

توضیحات

کار با برنامه‌نویسی گرافیکی مدرن OpenGL ES را برای iPod لمسی، iPhone و iPad ‌آغاز کنید.
تکنولوژی OpenGL ES زیربنای رابط کاربر و قابلیت‌های گرافیکی iPhone اپل، iPod لمسی و iPad و همچنین دستگاه‌های مختلفی از کنسول‌‌های بازی ویدئویی گرفته تا نمایشگرهای کابین خلبان هواپیما برای گوشی‌های هوشمند غیراپل به شمار می‌آید.
این معرفی جامع و آسان که توسط Erik M.Buck نوشته شده است؛ نشان می‌دهد که چگونه بخش عظیمی از برنامه‌نویسی OpenGL ES را در محیط سیستم عامل iOS بسازید. این کتاب بسیار جدید، بر روی رویکردهای مدرن و موثر تمرکز می‌کند که از جدیدترین ورژن‌های OpenGL ESاستفاده می‌کند و به شما کمک می‌کند تا از تکنیک‌های نامربوط، منسوخ‌ و فریبنده‌‌ی موجود در اینترنت خودداری کنید.
اگر شما کدهای C و ++C نوشته‌اید و با اصول برنامه‌نویسی شی‌گرا آشنایی دارید، این کتاب هرآنچه که برای تسلط بر برنامه‌نویسی گرافیک OpenGL Es در سیستم‌عامل iOS به آن نیاز دارید را گرد آورده است و شامل مثال‌های قابل دانلودی است که مخصوصا برای پرش به پروژه‌ی مورد نظر شما طراحی شده است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری