استودیو ضبط خانگی / Home Recording Studio: Build It Like the Pros

استودیو ضبط خانگی Home Recording Studio: Build It Like the Pros

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Rod Gervais
  • ناشر : COURSE TECH PTR
  • چاپ و سال / کشور: 2011
  • تعداد صفحه : 352
  • شابک / ISBN : 9781435457171

توضیحات

با پیشرفت‌های جدید درزمینه فناوری‌های دیجیتال، اکنون نوازنده‌ها می‌توانند آهنگ‌های مخصوص به خود را خودشان تولید کنند.
اما برای کار ضبط و میکس، لوزام، تنها بخشی از معادله حساب می‌شود. بخش بعدی،‌ یافتن یک اتاق عایق صدا می‌باشد که شما بتوانید در آن آهنگ‌های خود را با کیفیت بالا تولید کنید.
متاسفانه، تمام اتاق‌های قدیمی در خانه‌ها برای ساخت یک ضبط با کیفیت مناسب نخواهد بود. بدون یک اتاق مناسب، شما هرگز قادر به ضبط آهنگ‌های باکیفیتی که دیگران از شنیدن آن‌ها به هیجان بیایند، نخواهید بود. با این شرایط شما چگونه می‌توانید فضایی را در خانه خود ایجاد کنید که از نظر شنیداری با دیگر استودیو‌های جهان برابری کند؟ چگونه شما می‌توانید اتاق مورد نظر خود را به یک مکان عایق صدا تبدیل کنید؟
کتاب “استودیوی ضبط خانگی” به شما یاد می‌دهد که چگونه تمام این کار‌ها را انجام دهید، از ساختن یک استودیوی خانگی حرفه‌ای تا ذخیره‌ کردن هزاران دلار برای این کار.
این کتاب به شما نشان می‌دهد که چطور با استفاده از قابل دسترس‌ترین مواد، اتاق خود را طراحی و سیم‌کشی کنید و وضعیت آن را مناسب کارتان تغییر دهید.
هر مرحله، شامل آموزش‌های تصویری برای به تصویر کشیدن مفاهیم مهم است، علاوه برآن نکته‌ها و مثال‌های مهم درباره‌ی استودیو‌های واقعی نیز ارائه می‌شود.
همه‌چیز در این کتاب پوشش داده شده است، از طراحی اتاق تا ملاحظات الکتریکی، از اصلاح اتاق تا کدها، نیازهای خاص و موارد بسیار دیگر.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری