خانه سبز / The Green House: New Directions in Sustainable Architecture

خانه سبز The Green House: New Directions in Sustainable Architecture

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Alanna Stang, Christopher Hawthorne
  • ناشر : Princeton Architectural Press
  • چاپ و سال / کشور: 2005
  • تعداد صفحه : 196
  • شابک / ISBN : 9781568984810

توضیحات

نویسندگان کتاب “خانه سبز” Alanna Stang و Christopher Hawthorne به دورترین نقاظ جهان، از بیابان‌های خشک توسان و آریزونا تا جنگل‌های یخیpoori ، فنلاند و سواحل گرمسیری نیو‌ساوت ولز استرالیا تا جنگل شهری موجود در مرکز شهر منهتن سفر کرده‌اند تا جدیدترین طراحی‌های پایدار و یا خانه‌های “سبز” را پیدا کنند. نتیجه این سفر طولانی بررسی بیش از 35 اقامتگاه در 50 کشور است که ‌می‌توان گفت تقریبا تمام محیط‌های طبیعی قابل دسترس را شامل می‌شود و توسط ستارگان معماری و یا معمارانی که تاکنون شناخته نشده‌اند طراحی شده است. در کتاب “خانه سبز” شش نقطه مهم و متفاوت بررسی می‌شود. این نقاط شامل اسکله، جنگل و کوه، مناطق گرمسیری، بیابان، مناطق برون شهری و شهری می‌باشد. ‌
هر فصل شامل مجموعه‌ای از خانه‌هایی است که گوناگونی و احتمال طراحی پایدار را نشان می‌دهند. همچنین شامل طرح‌هایی است که با تصاویر، نقشه‌ها و نقاشی‌های عظیم ارائه شده‌اند که به همراه آنها متنی ارائه شده است که ویژگی‌های سبز آن طرح را توضیح می‌دهد و شرح می‌دهد که آن خانه‌ها چگونه با محیط در تعامل هستند.
کتاب “خانه سبز” فقط یک شی زیبا در نوع خود نیست بلکه قطعا یک منبع ضروری برای ساختمان‌سازی هرفرد و یا کسانی که به طراحی پایدار علاقه‌مند هستند به شمار می‌آید. و اگر شما از ما بپرسید پاسخ ما این است که این کتاب برای تمام افراد، مفید و ضروری می‌باشد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری