فیلم‌سازی دیجیتال برای نوجوانان / Digital Filmmaking for Teens

فیلم‌سازی دیجیتال برای نوجوانان Digital Filmmaking for Teens

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Pete Shaner,Gerald Everett Jones
  • ناشر : Course Technology PTR
  • چاپ و سال / کشور: 2004
  • تعداد صفحه : 248
  • شابک / ISBN : 9781592006038

توضیحات

درعرض چندسال گذشته، این امر برای تمام افراد امکان‌پذیر شده است تا با یک کامپیوتر شخصی و دوربین فیلمبردای ارزان‌قیمت به فیلم‌برداری، تدوین و انتشار یک فیلم یا موزیک ویدئو بپردازد.
آگاهی از حقه‌های پنهان حرفه‌ای‌های هالیوود، خوانندگان را قادر می‌سازد تا بسیاری از صحنه‌ها و افکت‌هایی را که شما در فیلم‌های مهیج می‌بینید، بازسازی کنند.
کتاب “فیلم‌سازی دیجیتال برای نوجوانان” نسل جوان را تشویق می‌کند و به آنها آموزش می‌دهد که چگونه در انتشار ویدئوهای شخصی خود توانا و بی‌باک باشند. کتاب‌های زیادی درزمینه ویدئوهای‌ دیجیتالی در بازارهای بزرگسالان وجود دارد، اما در فضا‌های مربوط به نوجوانان خیلی کمتر به کار می‌آیند چراکه بیشتر کتاب‌های موجود هم بسیار فنی و هم بسیار اپلیکیشن‌محور هستند.
به کمک این کتاب، نوجوانان یادخواهند گرفت که به یک استودیوی پر از ابزار فیلم قدیمی و چندمیلیون دلاری برای گرفتن نتایج تاثیرگذار نیاز ندارند. همچنین با یک پایه محکم و تمرکز بر اصول، خوانندگان به بعضی موضوعات پیشرفته نیز دست خواهند یافت.
علاوه‌براین، کتاب در فصل پایانی خود، نگاهی بر “رفتن به سطح بعدی” می‌اندازد. که کاربرد فوق‌العاده‌ای برای نوجوانانی خواهد داشت که به ارائه فیلم‌های خود در جشنواره‌های فیلم و کالج‌ها، علاقه‌مند هستند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری