جبر متوسطه؛ ارتباط مفاهیم ازطریق کاربردها / Cengage Advantage Books: Intermediate Algebra: Connecting Concepts through Applications

جبر متوسطه؛ ارتباط مفاهیم ازطریق کاربردها Cengage Advantage Books: Intermediate Algebra: Connecting Concepts through Applications

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Mark Clark
  • ناشر : Brooks Cole
  • چاپ و سال / کشور: 2011
  • تعداد صفحه : 976
  • شابک / ISBN : 9781111569129

توضیحات

کتاب “جبر متوسطه؛ ارتباط مفاهیم ازطریق کاربردها” به دانشجویان نشان می‌دهد که چگونه مهارت‌های معمول ریاضی را در مفاهیم دنیای واقعی اجرا کنند.
تاکید کتاب بر ایجاد مهارت و کاربردها، دانشجویان را برای تسلط بر مفاهیم، حل مسئله و مهارت‌های ارتباط، درگیر می‌کند.
این کتاب قاعده چهار شامل یکپارچه‌سازی تکنیک‌های جبری،graphing ، استفاده از داده در جداول و نوشتن جملات را برای ایجاد ارتباط میان راه‌حل‌ها جهت مسائل کاربردی، اصلاح می‌کند. نویسندگان چندین ایده‌ی کلیدی توسعه‌یافته برای ساخت مفاهیم واقعی و زنده برای دانشجویان ارائه می‌دهند. اول، کاربردها را یکی می‌کنند و آن‌ها را در داده‌های دنیای واقعی طراحی می‌کنند تا به دانشجویان نشان دهند که چرا به دانستن آنها نیاز دارند و چگونه می‌توانند آنها را در ریاضیات اجرا کنند.
دوم، آنها بر مهارت‌های قوی جبر تمرکز می‌کنند، این مهارت‌ها، کاربردها را پشتیبانی می‌کنند و قدرت درک دانشجویان را افزایش می‌دهند.
سوم، نویسندگان از یک رویکرد eyeball best-fit برای مدل‌سازی استفاده می‌کند. مدل‌سازی با دست به دانشجوان کمک می‌کند تا بر مشخصات انواع تابع تمرکز کنند.
چهارم، متن بر اهمیت گراف‌ها و graphing تاکید می‌کند. دانشجویان محاسبات گرافیکی با دست را یاد می‌گیرند درحالیکه نرم‌افزار محاسبات گرافیکی برای نشان دادن مشکلات داده‌های دنیای واقعی به کار می‌رود.
کتاب “جبر متوسطه” از یک رویکرد مبتنی بر برنامه در جبر استفاه می‌کند و با استفاده از تکنولوژی محاسبات مناسب به دانشجویان کمک می‌کند تا بر مفاهیم و مهارت‌های جبری مسلط شوند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری