عکاسی تمام‌عیار؛ راهنمای تسلط بر چالش‌های عکاسی در سطح جهانی / Picture Perfect Practice: A Self-Training Guide to Mastering the Challenges of Taking World-Class Photographs

عکاسی تمام‌عیار؛ راهنمای تسلط بر چالش‌های عکاسی در سطح جهانی Picture Perfect Practice: A Self-Training Guide to Mastering the Challenges of Taking World-Class Photographs

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Roberto Valenzuela
  • ناشر : New Riders
  • چاپ و سال / کشور: 2012
  • تعداد صفحه : 360
  • شابک / ISBN : 9780321803535

توضیحات

انتقال آشفتگی دنیای واقعی به یک عکس ساده فوق‌العاده زیبا، بیشتر شبیه یک کار غیرممکن به نظر می‌رسد. با پس‌زمینه و سوژه‌هایی مشغول و درهم‌ریخته که نمی‌دانند چطور ژست بگیرند، چگونه می‌توان کنترل اوضاع را در دست گرفت و یک عکس زیبا بدون درنظر گرفتن این شرایط خلق کرد؟ در کتاب “عکاسی تمام‌عیار” Roberto Valenzuela، حرفه عکاسی را به سه عنصر کلیدی مکان‌، ژست‌ و اجرا تقسیم می‌کند که شما برای کشف فرصت‌های نهفته عکاسی در پس هر شرایط چالش‌برانگیز، می‌توانید از آنها استفاده کنید. اگر شما دربرابر چالش‌های مکان‌ها، ژست‌گرفتن سوژه‌ها و یا گرفتن یک عکس زیبا در دنیای واقعی ناامید شده و شکست خورده‌اید یا اگر می‌خواهید به یک عکاس بهتر تبدیل شوید اما نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید. کتاب “عکاسی تمام‌عیار” به شما ابزار و اطلاعات مورد نیاز برای تبدیل شدن به عکاس مورد نظرتان که می‌تواند با اطمینان به‌سمت هر مکانی، تحت هر شرایط نور‌پردازی و با هر سوژه‌ای حرکت کند و می‌تواند تصاویر خیره‌کننده‌ با تاثیری بی‌انتها خلق کند؛ دراختیارتان قرار می‌دهد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری