نقاشی حسی شجاعانه؛ تکنیک‌هایی برای آشکارسازی سبک نقاشی منحصر به خود / Brave Intuitive Painting-Let Go, Be Bold, Unfold!: Techniques for Uncovering Your Own Unique Painting Style

نقاشی حسی شجاعانه؛ تکنیک‌هایی برای آشکارسازی سبک نقاشی منحصر به خود Brave Intuitive Painting-Let Go, Be Bold, Unfold!: Techniques for Uncovering Your Own Unique Painting Style

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Flora S. Bowley
  • ناشر : Quarry Books
  • چاپ و سال / کشور: 2012
  • تعداد صفحه : 128
  • شابک / ISBN : 9781592537686

توضیحات

انتخاب یک رویکرد خودجوش، جسورانه و بی‌باک برای نقاشی به‌عنوان یک فرآیند کشف که به یک اثر باشکوه و رنگارنگ برسد. کتاب “نقاشی حسی شجاعانه” که برای نقاشان تازه‌کار و باتجربه الهام‌بخش و جذاب می‌باشد، چگونگی خلق نقاشی‌های رنگارنگ، هیجان‌انگیز و رسا را از طریق تکنیک‌های متنوع، اساس ترکیب، اصول کاربردی نقاشی با ابراز ابتکارات شخصی خود آموزش می‌دهد. رویکرد سرگرم‌کننده و بخشنده نقاشی Flora S.Bowley، براساس این تصور است که “شما با یک تصور قبلی از نقاشی در ذهن خود کار را آغاز نمی‌کنید”. و به شما اجازه می‌دهد که برای آشکارسازی نقاشی کنید.
Flora نشان می‌دهد که چگونه با لایه‌ها کار کنید و به شما این آزادی را می‌دهد تا کار خود را کاملا پوشش دهید و بارها آن را در طول مسیر پاک کنید، از نو آغاز کنید و روش‌ها را تغییر دهید.
ترکیب غیرمنتظره و منحصربه‌فرد، ترکیب رنگ و موضوعات، به‌گونه‌ای هستند که به شما اجازه می‌دهند تا نقاشی‌هایتان را در یک سبک غیربرنامه‌ریزی‌شده و ذاتی ادغام کنید درحالیکه مشغول به کار از یک مکان از روی کنجکاوی و به دور از ترس هستید.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری