راهنمای لوله‌کشی Black & Decker / Black & Decker The Complete Guide to Plumbing: Expanded 4th Edition – Modern Materials and Current Codes – All New Guide to Working with Gas Pipe (Black & Decker Complete Guide)

راهنمای لوله‌کشی Black & Decker Black & Decker The Complete Guide to Plumbing: Expanded 4th Edition – Modern Materials and Current Codes – All New Guide to Working with Gas Pipe (Black & Decker Complete Guide)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Editors of Creative Publishing
  • ناشر : Creative Publishing international
  • چاپ و سال / کشور: 2008
  • تعداد صفحه : 336
  • شابک / ISBN : 9781589233782

توضیحات

هرآن‌چیزی که نیاز دارید در مورد لوله‌کشی بدانید در این کتاب وجود دارد. این نسخه، آماده‌تر و کامل‌تر از همیشه، شامل موارد جدید و اطلاعات تجدید نظر شده و به‌طور کامل مطابق با قوانین جهانی لوله‌کشی 2006 می‌باشد.
از تعمیرات اساسی تا بازسازی پیشرفته، این تنها کتاب مرجع لوله‌کشی است که یک صاحب خانه به آن احتیاج دارد. و در حال حاضر، برای اولین بار، راهنمای کامل لوله‌کشی Black & Decker شامل یک بخش جامع در کار با لوله گاز است. هیچ‌یک از کتاب‌های بزرگ دیگر که در زمینه لوله‌کشی موجود هستند، این موضوع و بخش مهم را پوشش نداده‌اند. همچنین پوشش گسترده‌ای از PEX (اتصالات عرضی پلی‌اتیلن)، لوله تامین با قابلیت زانویی شدن که بخش عمده‌ای از بازار DIY را تشکیل می‌دهد در این نسخه جدید از کتاب ارائه شده است. با محبوبیت فعلی آشپزخانه‌های فضای باز، پوشش گسترده‌ای از لوله‌کشی در فضای باز را نیز شامل می‌شود.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری