راهنمای کامل کدگذاری بازی Game Coding Complete, Fourth Edition
- نوع فایل : کتاب
- زبان : انگلیسی
- نویسنده : Mike McShaffry, David Graham
- ناشر : Cengage Learning PTR
- چاپ و سال / کشور: 2012
- تعداد صفحه : 960
- شابک / ISBN : 9781133776574
توضیحات
کتاب “راهنمای کامل کدگذاری بازی” توسط دو برنامهنویس کهنهکار بازی نوشته شده است که فرآیند کامل توسعه بازی و تمام چالشهای منحصربهفرد مرتبط با ساخت یک بازی را بررسی میکند.
در این معرفی عالی معماری بازی، تمام زیرسیستمهای موتورهای مدرن بازی را کاوش خواهید کرد و تکنیکهای حرفهای مورد استفاده در بازیهای واقعی را یاد میگیرید.
همچنین بازیTeapot Wars، ویژه این کتاب ساخته شده است. این ویرایش بهروز، آخرین نسخه DirectX و Visual Studio را مورد استفاده قرار میدهد و شامل فصل بسطیافته پوششدهنده بازیگران بازی، AI، برنامهنویسی shader، اسکریپتنویسی LUA، ویرایشگر #C و دیگر بهروزرسانیهای مهم برای هر فصل میباشد.
در این معرفی عالی معماری بازی، تمام زیرسیستمهای موتورهای مدرن بازی را کاوش خواهید کرد و تکنیکهای حرفهای مورد استفاده در بازیهای واقعی را یاد میگیرید.
همچنین بازیTeapot Wars، ویژه این کتاب ساخته شده است. این ویرایش بهروز، آخرین نسخه DirectX و Visual Studio را مورد استفاده قرار میدهد و شامل فصل بسطیافته پوششدهنده بازیگران بازی، AI، برنامهنویسی shader، اسکریپتنویسی LUA، ویرایشگر #C و دیگر بهروزرسانیهای مهم برای هر فصل میباشد.