مبانی ریاضی 3D برای گرافیک و توسعه بازی / 3D Math Primer for Graphics and Game Development

مبانی ریاضی 3D برای گرافیک و توسعه بازی 3D Math Primer for Graphics and Game Development

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Fletcher Dunn, Ian Parberry
  • ناشر : A K Peters/CRC Press
  • چاپ و سال / کشور: 2011
  • تعداد صفحه : 846
  • شابک / ISBN : 9781568817231

توضیحات

کتاب جذاب “مبانی ریاضی 3D برای گرافیک و توسعه بازی” ریاضیات ضروری مورد نیاز برای توصیف، شبیه سازی و رندرکردن دنیای 3D را ارائه می‌دهد.
نویسندگان کتاب با ارائه تجربه‌های کاربردی دانشگاهی و عملی، به شما نحوه توصیف اشیاء و مواضع‌ آن‌ها، جهت‌گیری‌ها و مسیرهای 3D با استفاده از ریاضیات را آموزش می‌دهد.
این کتاب، مقدمه‌ای از ریاضیات برای طراحان بازی، شامل اصول فضاهای هماهنگ، بردارها و ماتریس‌ها را فراهم می‌کنند. و همچنین جهت‌گیری در سه بعد، حساب دیفرانسیل و انتگران و دینامیک، گرافیک و منحنی‌های پارامتری را پوشش می‌دهد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری