مدل‌سازی اقتصادی در دوران رکود  بزرگ؛ اطلاعات ناقص٬ بازارهای نامناسب (از مجموعه کسب‌وکارWILEY  و SAS) / Economic Modeling in the Post Great Recession Era: Incomplete Data, Imperfect Markets (Wiley and SAS Business Series)

مدل‌سازی اقتصادی در دوران رکود بزرگ؛ اطلاعات ناقص٬ بازارهای نامناسب (از مجموعه کسب‌وکارWILEY و SAS) Economic Modeling in the Post Great Recession Era: Incomplete Data, Imperfect Markets (Wiley and SAS Business Series)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : John E. Silvia, Azhar Iqbal, Sarah Watt House
  • ناشر : Wiley
  • چاپ و سال / کشور: 2017
  • تعداد صفحه : 400
  • شابک / ISBN : 9781119349839

توضیحات

کتاب مدل‌سازی اقتصادی در دوران رکود بزرگ، با بهره‌گیری از برنامه‌های کاربردی مستقیم٬ با پرداختن به ویژگی‌ها و گرایشات اصلی در عملکرد فعلی بازار٬ رویکردی واقع‌گرایانه‌تر برای مدل‌سازی ارائه می‌دهد.
تمرکز منحصر‌به‌فرد این کتاب برروی واقعیت بازارهای امروز، منبعی ارزشمند برای دانش‌آموزان و همچنین متخصصانی است که به‌دنبال راهنمایی جامع برای پیش‌بینی دقیق‌تر هستند.
درحالیکه اکثر کتاب‌ها به گونه‌ای به اقتصاد می‌پردازند که با ساختن مدل‌های مختلف٬ رفتارهای متعادل‌کننده ایده‌آل یا رفتار ادراکی، سعی در پوچ جلوه‌دادن آن دارند، این کتاب به گونه‌ای با اقتصاد ارتباط برقرار می‌کند که گویی با وجود محدودیت‌های مالی، اطلاعات ناقص و عقب‌مانده و تنش و تفاوت در نوسانات قیمت رو به بهبودی است. نویسندگان کتاب پیش رو با بیان اینکه چگونه این ویژگی‌ها رفتارهای مختلف بازار را تحت تاثیر قرار می‌دهند٬ این رفتارها را با استفاده از SAS به عنوان ابزار آماری اولیه اندازه‌گیری می‌کنند.
اقتصاد امروز دارای تعدادی ویژگی منحصر‌به‌فرد است که روش‌های معمول مدل‌سازی در آن در نظر گرفته نمی‌شوند. کتاب حاضر٬ نحوه برخورد با مدل‌سازی براساس داده‌های قابل مشاهده در دنیای واقعی را برای تصمیم‌گیری‌های آگاهانه در بازارهای امروز توضیح می‌دهد.
به وسیله این کتاب، سه ویژگی اقتصادی با بیشترین تاثیر را در بازارهای مختلف کشف کنید٬ مدل‌های اقتصادی که واقعیت فعلی پس از رکود را نشان می‌دهند را بسازید و روش‌های آماری سازگار با شکست‌های ساختاری و عقب‌ماندگی را انتخاب کنید.
طی چند سال گذشته، مغایرت‌هایی بین اهداف سیاست‌گذاران و نتایج واقعی مشخص شده‌اند. با گذشت زمان و کهنه‌شدن جریان رکود اقتصادی بزرگ عواقب آن همچنان باقی ماند و روی بهبود شرایط حال حاضر که ناشی از تجربیات گذشته و انتظارات نظری هستند، اثر گذاشت.
مدل‌سازی اقتصادی در دوران رکود اقتصادی پس از آن، راهنمایی‌های جامع را در واقعیت برای تصمیم‌گیرندگان اقتصادی امروز فراهم می‌آورد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری