نحوه ساخت پوسترهای گیگ، تی‌شرت‌های باند، کاورهای آلبوم و استیکرهای شخصی خودتان / How to Create Your Own Gig Posters, Band T-Shirts, Album Covers, & Stickers: Screenprinting, Photocopy Art, Mixed-Media

نحوه ساخت پوسترهای گیگ، تی‌شرت‌های باند، کاورهای آلبوم و استیکرهای شخصی خودتان How to Create Your Own Gig Posters, Band T-Shirts, Album Covers, & Stickers: Screenprinting, Photocopy Art, Mixed-Media

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Ruthann Godollei
  • ناشر : Voyageur Press
  • چاپ و سال / کشور: 2013
  • تعداد صفحه : 161
  • شابک / ISBN : 9780760343142

توضیحات

اگر یک گروه یا باند تازه تاسیس شده هستید و یا در حال تدارک یک تور ملی هستید، این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید هویت گروه خود را با ساخت پوسترهای گیگ، تی‌شرت‌های سفارشی، کاورهای آلبوم، جلدهای record sleeves و برچسب‌ها معرفی کنید. طرفداران یک گروه، به‌دنبال کالایی خلاق و جذاب هستند و این کتاب ابزارها و اطلاعات مورد نیاز برای این کار را در اختیارتان قرار می‌دهد.
Ruthann Godellei، نویسنده و پروفسور هنر چاپ دستی در دانشگاه Macalester است و تجارب گسترده‌ای درزمینه ساخت پوسترهای گیگ و آموزش اعضای باندها برای ساخت پوسترهای گیگ منحصر به خود دارد. او با دستورالعمل‌ها و تصاویر گام‌به‌گام، تکنیک‌هایی همچون چاپ صفحه‌ای، هنر فتوکوپی، کلاژ چندرسانه‌ای، استنسیل، مهرزنی و دیگر سبک‌های هنری چریکی را شرح می‌دهد.
این کتاب همچنین برای الهام‌‌بخشیدن به شما در ایجاد تصویری از گروه خود با کالای منحصر به خود؛ شامل یک گالری از آثار هنری و هنرمندان ‌‌آنها می‌باشد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری