محاسبات و رندرینگ کاربردی با Direct3D 11 / Practical Rendering and Computation with Direct3D 11

محاسبات و رندرینگ کاربردی با Direct3D 11 Practical Rendering and Computation with Direct3D 11

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Jason Zink, Matt Pettineo, Jack Hoxley
  • ناشر : A K Peters/CRC Press
  • چاپ و سال / کشور: 2011
  • تعداد صفحه : 637
  • شابک / ISBN : 9781568817200

توضیحات

Direct3D 11 تعداد زیادی از قابلیت‌هایی که کاربران گاهی اوقات می‌توانند در جزئیات رابط‌های برنامه‌های کاربردی و اجرای آنها از دست بدهند را ارائه می‌دهد. درحالیکه مقدار زیادی از اطلاعات سطح پایین دردسترس درمورد نحوه استفاده هر تابع API وجود دارد، مستندات کمی موجود است که بهترین روش برای اهرم این قابلیت را نشان می‌دهد. “محاسبات و اجرای کاربردی با Direct3D 11” توسط اعضای فعال جامعه Direct3D نوشته شده است و درک عمیقی از هر دو مفاهیم سطح بالا و پایین مربوط به استفاده از Direct3D فراهم می‌کند. بخش اول کتاب شامل مقدمه‌ای مفهومی از Direct3D 11، ازجمله یک مرور کلی از رندرینگ و محاسبات خطوط لوله و نحوه ترسیم آنها در سخت‌افزار اصولی می‌باشد. همچنین یک نگاه دقیق در همه اجزای اصلی کتابخانه، منابع تحت پوشش، جزئیات خط لوله و رندرینگ چندرشته‌ای فراهم می‌کند. با اتکا به این مطالب، بخش دوم متن شامل نمونه‌های دقیق نحوه استفاده از Direct3D 11 در حالات رندرینگ رایج است. نویسندگان الگوریتم‌های نمونه را برحسب عمق توصیف کرده و پیرامون ویژگی‌هایی از Direct3D 11 که می‌توان از آنها به نفع خود استفاده کرد بحث می‌کنند.
این کتاب کمک می‌کند تا شما بهترین روش برای انجام کار با Direct3D 11 را درک کرده و درنتیجه به‌طور کامل از اهرم قابلیت‌های بالقوه آن استفاده کنید.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری