فناوری نانو برای مهندسان شیمی / Nanotechnology for Chemical Engineers

فناوری نانو برای مهندسان شیمی Nanotechnology for Chemical Engineers

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Said Salah Eldin Elnashaie, Firoozeh Danafar, Hassan Hashemipour
  • ناشر : Springer
  • چاپ و سال / کشور: 2015
  • تعداد صفحه : 285
  • شابک / ISBN : 9789812874955

توضیحات

این کتاب اصول اساسی تبدیل نانوتکنولوژی به مهندسی نانو را با تمرکز خاص بر اصول مهندسی شیمی شرح می‌دهد. اطلاعات ضروری درمورد تفاوت‌های بین فناوری توصیفی و مهندسی کمی برای دانشجویان و همچنین شاغلان حرفه‌ای در زمینه‌های مختلف فناوری نانو را فراهم می‌کند. علاوه ‌بر اصول مهندسی شیمی، مبانی فناوری نانو را نیز همراه با شرح مختصری از بسیاری فرآیندهای نانومقیاس خاص از نظر مهندسی شیمی تحت پوشش قرار می‌دهد. این اطلاعات در قالب نمونه‌های عملی و مطالعات موردی ارائه می‌شود که به محققان و مهندسان برای ادغام فرآیندهایی که می‌توانند با تولید تجاری مواجه شوند کمک می‌کند. لازم به ذکر است که در اینجا،‌ چالش اصلی در نانوساختار و تولید دستگاه‌های نانو است که امروزه به دیدگاه اقتصادی مربوط می‌شود.
این کتاب منحصربه‌فرد یک توازن بین معلومات مهم در روش‌های ترکیبی نانوساختارها و نانومواد و کاربردهای آن با قوانین مهندسی شیمی به وجود می‌آورد که به خوانندگان راجع به فرآیندهای نانومقیاس، شبیه‌سازی، مدل‌سازی و بهینه‌سازی آموزش می‌دهد. به‌طور خلاصه، این کتاب خوانندگان را از طریق یک سفر از اصول به مرزهای مهندسی فرآیندهای نانومقیاس می‌برد و آنها را درمورد چالش‌های تحقیقات صنعتی، فرصت‌ها و همکاری در مهندسی شیمی و فناوری نانو آگاه می‌سازد. خوانندگان می‌توانند برای تصمیم‌گیری آگاهانه در حرفه و کسب‌وکار خود از این اطلاعات بهره برند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری