نبوغ اجتماعی؛ هنر و عملکرد نوآوری پیشرو / Collective Genius: The Art and Practice of Leading Innovation

نبوغ اجتماعی؛ هنر و عملکرد نوآوری پیشرو Collective Genius: The Art and Practice of Leading Innovation

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Linda A. Hill, Greg Brandeau, Emily Truelove, Kent Lineback
  • ناشر : Harvard Business Review Press
  • چاپ و سال / کشور: 2014
  • تعداد صفحه : 317
  • شابک / ISBN : 9781422130025

توضیحات

شما ممکن است فکر کنید کلید نوآوری جذب استعداد خلاق استثنایی، یا ایجاد سرمایه‌گذاری مناسب، و یا در هم شکستن مرزهای سازمانی است. همه این موارد ممکن است کمک کننده باشد،‌ اما تنها یک راه برای اطمینان از نوآوری پایدار وجود دارد، و آن این است که شما نیاز دارید آن را با نوعی خاص از رهبری هدایت کنید. “نبوغ اجتماعی” نحوه انجام این کار را به شما نشان می‌دهد.
محقق برجسته رهبری Linda Hill، همراه با همکارانش نشان می‌دهند که یک رهبر خوب در تمام جهات دیگر، می‌تواند یک رهبر مؤثر نوآوری نیز باشد. آنها با استفاده از داستان‌های واضح از رهبران منحصربه‌فرد در شرکت‌هایی مانند فولکس‌واگن، گوگل، eBay و Pfizer و همچنین سازمان‌های غیرانتفاعی و بین‌المللی دولت، نشان می‌دهند که رهبران موفق نوآوری دیدگاهی ایجاد نمی‌کنند و می‌کوشند تا نوآوری اتفاق بیافتد. در عوض، آنها فرهنگی که در آن نوآوری مجاز است بارها و بارها رخ دهد را ایجاد و حفظ می‌کنند، محیطی که در آن مردم برای انجام کار سخت مشتاق و آماده هستند.
این کتاب نه تنها برای شما الهام‌بخش است، بلکه راهنمایی‌های کاربردی که برای ایجاد نوآوری در کسب‌وکار خود لازم دارید را به شما می‌دهد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری