سیستم‌های اتوماسیون پست برق؛ طراحی و پیاده‌سازی / Substation Automation Systems: Design and Implementation

سیستم‌های اتوماسیون پست برق؛ طراحی و پیاده‌سازی Substation Automation Systems: Design and Implementation

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Evelio Padilla
  • ناشر : Wiley
  • چاپ و سال / کشور: 2015
  • تعداد صفحه : 274
  • شابک / ISBN : 9781118987209

توضیحات

“سیستم‌های اتوماسیون پست برق” با هدف بستن شکاف ایجادشده توسط تغییرات سریع فناوری‌های تأثیرگذار بر مجموعه‌ای از اصول گذشته مربوط به نحوه درک و اجرای سیستم‌های ثانویه پست نوشته شده است. این کتاب برای کمک به کسانی که به تعریف و پیاده‌سازی SAS می‌پردازند، درحالی‌که مطابق با بهترین استانداردهای کاربردی صنعت کنونی است، می‌باشد. ویژگی‌های اصلی کتاب عبارتند از:
رویکردهایی برای تمام جنبه‌های کاربردی طراحی SAS و توسعه پروژه
بحث در مورد امکانات کنترل و نظارت بر سیستم‌های برق کمکی. تمرکز منحصربه‌فرد بر جنبه‌های کنترل طراحی پست که به‌سرعت درحال‌ تغییر هستند، با استفاده از فناوری‌های ارتباطی جدید و دستگاه‌های الکترونیکی هوشمند (IED)
پوشش زنجیره کاملی از اجزای SAS و تجهیزات مربوطه
کمک شایانی به درک استاندارد IEC 61850 که به‌عنوان یک “جعبه سیاه” توسط تعداد قابل توجهی از متخصصان جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد
توضیح در مورد استاندارد IEC 61850 و سیستم‌ها و شبکه‌های ارتباطی اتوماسیون سودمند برق جهت پشتیبانی از تمام سیستم‌های شبکه‌ای جدید برای اجرای کنترل، نظارت،‌ اتوماسیون، سنجش و حفاظت از عملکردها
این کتاب یک منبع ارزشمند برای عملیات حرفه‌ای در مراحل مختلف پروژه SAS می‌باشد، ازجمله تعیین پردازش، طراحی و مهندسی فرآیند، فرآیند یکپارچه‌سازی،‌ مراحل آزمایش و روند عملیات و تعمیر و نگهداری.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری