انگلیسی آسان، جلد دوم؛ یادگیری زبان انگلیسی از طریق تصاویر / English Made Easy Volume Two: Learning English through Pictures

انگلیسی آسان، جلد دوم؛ یادگیری زبان انگلیسی از طریق تصاویر English Made Easy Volume Two: Learning English through Pictures

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Jonathan Crichton, Pieter Koster
  • ناشر : Tuttle Publishing
  • چاپ و سال / کشور: 2006
  • تعداد صفحه : 194
  • شابک / ISBN : 9780804837453

توضیحات

“انگلیسی آسان” پیشرفتی غیرمنتظره در یادگیری زبان انگلیسی می‌باشد که با اعمال خلاقانه تصاویر و متن درک بهتری را ایجاد کرده است. این کتاب دسترسی آسان به واژگان، گرامر و نقش زبان انگلیسی را برای فراگیران مبتدی فراهم می‌کند تا از آن در گستره‌ای از موقعیت‌های اجتماعی استفاده کنند. هم فراگیرانی که خودشان به تنهایی زبان را مطالعه می‌کنند و هم کسانی که در کلاس درس حضور دارند، هر دو به‌طور یکسان می‌توانند همراه با این کتاب در آموختن انگلیسی پیشرفت کنند و با استفاده از ترکیب تصاویر و متن، نحوه کاربرد عبارات را کشف کنند. روش تصویری استفاده‌شده در این کتاب بر اساس درک کاملی از ساختار زبان و شیوه‌های موفقیت‌آمیز یادگیری زبان می‌باشد. نویسندگان، اساتید باتجربه زبان انگلیسی، با سابقه‌ای قوی در تحلیل و یادگیری زبان هستند.
جلد دوم این کتاب متشکل از 20 بخش منظم در پنج گروه می‌باشد. چهار بخش اول با آموزش زبان فرصت‌هایی را در اختیار فراگیران قرار می‌دهند تا با تمرین، زبان را بیاموزند. صفحه اول هر بخش دارای لیستی از تمام کلمات و عبارات، همراه با راهنمای تلفظ است که در آن بخش آموزش داده می‌شود. در پایان هر بخش داستان جالبی ارائه شده است. بخش پنجم در هر گروه شامل تمرینات طراحی‌شده برای تقویت زبان آموخته‌شده در چهار بخش نخست می‌باشد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری