اصول برنامه‌نویسی بازی 2D با جاوا / Fundamental 2D Game Programming with Java

اصول برنامه‌نویسی بازی 2D با جاوا Fundamental 2D Game Programming with Java

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Timothy M. Wright
  • ناشر : Cengage Learning PTR
  • چاپ و سال / کشور: 2014
  • تعداد صفحه : 654
  • شابک / ISBN : 9781305076532

توضیحات

آموزش اصول برنامه‌نویسی بازی 2D کلیدی برای ساخت سریع بازی توسعه‌یافته شما می‌باشد. درک عناصر محیط 2D پایه‌ای محکم در ایجاد بازی فراهم می‌کند. این کتاب اصول مورد استفاده در جاوا را به شما می‌آموزد، ازجمله برنامه‌نویسی کاربردی، بازی تمام‌صفحه، کنترل ورودی، تغییرات ماتریس، فیزیک پایه، تشخیص برخورد و غیره. سه بخش این کتاب موارد زیر را پوشش می‌دهند: اصول و مبانی (نمونه‌ای از ساخت یک بازی ساده)، پالایش (تنظیمات ریز برای ایجاد یک تجربه بازی رضایت‌بخش) و بازی کامل (ایجاد تمام بازی از آغاز تا پایان). نویسنده و توسعه‌دهنده بازی، Timothy Wright، تمام اطلاعات خود از کد و تخصص را به اشتراک می‌گذارد تا به شما در سرعت‌بخشیدن به فرآیند برنامه‌نویسی بازی در جاوا کمک کند. همراه با این کتاب مهارت‌های جاوا و ایجاد یک بازی عالی را در خود افزایش دهید.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری