ساخت‌وساز مسکونی شهری تحت حوادث فاجعه‌بار؛ گزارش COST Action C26 / Urban Habitat Constructions Under Catastrophic Events: COST C26 Action Final Report

ساخت‌وساز مسکونی شهری تحت حوادث فاجعه‌بار؛ گزارش COST Action C26 Urban Habitat Constructions Under Catastrophic Events: COST C26 Action Final Report

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Federico M. Mazzolani
  • ناشر : CRC Press
  • چاپ و سال / کشور: 2010
  • تعداد صفحه : 475
  • شابک / ISBN : 9780415606868

توضیحات

COST یک چارچوب بین دولتی برای همکاری اروپا در علوم و فناوری می‌باشد که پژوهش‌های انجام‌شده کشوری را در سطح اروپا تصویب می‌کند. بخشی از COST مربوط به COST Action C26 است که به ساخت‌وساز مناطق مسکونی شهری تحت حوادث فاجعه‌بار می‌پردازد و در سال 2006 آغاز شده و کنفرانس نهایی آن در سال 2010 در ناپل ایتالیا برگزار شده است. هدف اصلی آن افزایش آگاهی در مورد عملکرد سازه‌ها در مناطق مسکونی شهری تحت حوادث فاجعه‌انگیز همچون زلزله، آتش، باد، انفجار و غیره، به‌منظور پیش‌بینی پاسخ‌های آن‌ها زمانی که هر کدام اتفاق می‌افتند و مقاومت ساختاری‌شان می‌باشد. فعالیت‌های COST Action C26 عبارتند از: مقاومت در برابر آتش، مقاومت در برابر زلزله، مقاومت در برابر انفجار و ضربه، ارزیابی ریسک برای زمینه‌های فاجعه‌بار در مناطق شهری.
گزارش نهایی COST Action C26 به‌طور خلاصه در پنج فصل شرح داده می‌شود: خواص اقدامات فاجعه‌بار در ساخت‌وساز، تحلیل عملکرد سازه‌ها تحت حوادث فاجعه‌بار، بررسی آسیب‌پذیری سازه‌ها، حفاظت و تقویت و تعمیر، استراتژی و دستورالعمل‌ها برای پیشگیری از آسیب.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری