داستان‌های کوتاه اسپانیایی برای مبتدیان / Spanish: Short Stories For Beginners – 9 Captivating Short Stories to Learn Spanish & Expand Your Vocabulary While Having Fun

داستان‌های کوتاه اسپانیایی برای مبتدیان Spanish: Short Stories For Beginners – 9 Captivating Short Stories to Learn Spanish & Expand Your Vocabulary While Having Fun

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : The Language Academy
  • ناشر : The Language Academy
  • چاپ و سال / کشور: 2016
  • تعداد صفحه : 217
  • شابک / ISBN : B01FYCUKWG

توضیحات

آیا شما از روش‌های سنتی که دیگران برای یادگیری زبان اسپانیایی به شما پیشنهاد می‌دهند خسته شده‌اید؟ آیا شما از تمام آن کتاب‌های گرامر خاک‌گرفته که تمام مباحث بسیار سخت را در خود جمع‌آوری کرده‌اند خسته شده اید؟ آنچه که ما به‌شما می‌گوییم این است که روشی بهتر و لذت‌بخش‌تر برای یادگیری زبان اسپانیایی و رشد تصاعدی واژگان زبان شما وجود دارد.
بهترین روش یادگیری زبان اسپانیایی خواندن داستان‌های کوتاه است. شاید با خود فکرکنید که نمی‌دانید از کجا باید شروع کرد، کتاب «داستان‌های کوتاه اسپانیایی برای مبتدیان» با این هدف ایجاد شده است. چگونه با این روش می‌توانید مهارت‌های زبان اسپانیایی خود را بهبود بخشید؟
کلمات جدید را بدون حتی درک آن‌ها یاد خواهید گرفت
اصطلاحات کلیدی زبان اسپانیایی را یاد خواهید گرفت
یاد خواهید گرفت که چگونه متن بر معنای کلماتی خاص تاثیر می‌گذارد
از تمام کتاب‌های قدیمی و سخت گرامر زبان اسپانیایی خود آزاد خواهید
شانس استفاده از آنچه که تاکنون یاد گرفته‌اید را پیدا خواهید کرد
و مهم‌تر از همه درک کلی بهتری از زبان اسپانیایی، همچنین احساس اطمینان و امنیت بیشتری با توانایی‌های خود کسب خواهید کرد
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری