ارگونومی در طراحی، روش‌ها و تکنیک‌ها / Ergonomics in Design: Methods and Techniques (Human Factors and Ergonomics)

ارگونومی در طراحی، روش‌ها و تکنیک‌ها Ergonomics in Design: Methods and Techniques (Human Factors and Ergonomics)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Marcelo M. Soares, Francisco Rebelo
  • ناشر : CRC Press
  • چاپ و سال / کشور: 2016
  • تعداد صفحه : 532
  • شابک / ISBN : 9781498760706

توضیحات

امروزه افراد، برای رسیدن به اهداف خاصشان، در کنار فعالیت‌های روزانه خود، در محیط‌‌های کاری و تفریحی، با موارد زیادی روبرو هستند (ازجمله سخت‌افزار، نرم‌افزار، ساختمان‌ها، فضاها، جوامع و افراد دیگر).
این موارد روز‌به‌روز، پیچیده‌تر می‌شوند و امکانات و عملکردهایی را با هم ادغام می‌سازند که هرگز تاکنون وجود نداشته‌اند، مانند اتوماسیون، استفاده از محیط‌های مجازی، اتصالات، شخصی‌سازی. کتاب ارگونومی در طراحی، به آنالیز تعاملات سیستم – انسان، از دیدگاه ارگونومی، کمک می‌کند، صرف‌نظر از آنکه چقدر ساده یا پیچیده هستند، درحالیکه به ادغام نیازهای کاربران و کارکنان به شیوه‌ای امن، کارآمد و رضایت‌بخش می‌پردازد. کتاب حاضر، یک بازبینی جامع از تحولات جدید ارگونومی رایج، در زمینه روش‌ها و تکنیک‌های طراحی ارائه می‌دهد، که بر روی محصولات، ماشین‌آلات، تجهیزات، ایستگا‌ه‌های کاری و سیستم‌ها اعمال شده‌اند، در عین حال، تکنولوژی‌های جدید و کاربردهای آن‌ها را نیز در نظر دارد.
این کتاب، در چهار بخش و 30 فصل سازماندهی شده است که حاوی موضوعاتی همچون جنبه‌های مفهومی ارگونومی در طراحی، دانش ویژگی‌‌های انسانی بکاربرده‌شده در طراحی و جنبه‌های متدولوژیکی طراحی می‌باشد. مثال‌های موجود در کتاب، چندین حوزه از طراحی را پوشش می‌دهند، که شامل محصولات مصرفی، بازی‌ها، حمل‌ونقل، سیستم آموزشی، معماری، مد، پایداری، بیومکانیک، سیستم‌های هوشمند، واقعیت مجازی و طراحی سیستم عصبی می‌باشند، اما محدود به این موارد نمی‌شوند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری