بازی‌‌های کامپیوتری خود را با نرم‌افزار پایتون خلق کنید / Invent Your Own Computer Games with Python

بازی‌‌های کامپیوتری خود را با نرم‌افزار پایتون خلق کنید Invent Your Own Computer Games with Python

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Al Sweigart
  • ناشر : No Starch Press
  • چاپ و سال / کشور: 2016
  • تعداد صفحه : 376
  • شابک / ISBN : 9781593277956

توضیحات

حتی اگر تاکنون هرگز برنامه‌نویسی نکرده باشید، کتاب حاضر به شما نحوه ساخت باز‌ی‌های کامپیوتری را با استفاده از زبان برنامه‌نویسی محبوب پایتون آموزش می‌دهد.
با ساخت بازی‌های کلاسیک مانند Hangman، Guess the Number و Tic-Tac-Toe کار را آغاز می‌کنید و سپس راه خود را به سمت بازی‌های پیشرفته‌تر مانند بازی مبتنی بر متن شکار گنج و بازی انیمیشن collision-dodging، همراه با افکت صدا، پیش می‌گیرید.
شما در طول راه، اصول کلیدی برنامه‌نویسی و مفاهیم ریاضی را یاد خواهید گرفت که به شما در پیشرفت مهارت‌های برنامه‌نویسی بازی خود به سطوح بعدی، کمک خواهد کرد. موضوعات ارائه‌شده در کتاب شامل ترکیب حلقه‌ها، متغیرها و تشریح کنترل جریان به سمت برنامه‌های دنیای واقعی، انتخاب ساختار داده‌ای صحیح مانند فهرست‌ها، واژه‌نامه‌ها و تاپل‌ها، اضافه‌کردن گرافیک‌ها و انیمیشن به بازی‌های خود با ماژول‌های پایتون، کنترل صفحه کلید و ورودی‌ موس،‌ برنامه‌‌نویسی هوش مصنوعی ساده، بطوریکه بتوانید در مقابل کامپیوتر بازی کنید، استفاده از رمزنگاری برای تبدیل پیام‌های متنی به کد مخفی، اشکال‌زدایی برنامه‌های خود و پیداکردن خطاهای رایج می‌باشد.
همچنانکه بر روی هر بازی کار می‌کنید، یک پایه قوی در حوزه برنامه‌نویسی پایتون و اصول علم کامپیوتر برای خود خواهید ساخت.
پروژه‌های این کتاب حاضر، با نرم‌افزار پایتون 3 سازگار است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری