365 پای و تارت / Better Homes and Gardens 365 Pies and Tarts

365 پای و تارت Better Homes and Gardens 365 Pies and Tarts

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Better Homes & Gardens
  • ناشر : Better Homes & Gardens
  • چاپ و سال / کشور: 2012
  • تعداد صفحه : 384
  • شابک / ISBN : 9781118217559

توضیحات

کتاب 365 پای و تارت، از مجموعه کتاب‌های خانه و باغ بهتر، یک مجموعه قابل توجه از شیرینی‌های پای و تارت لذیذ و خوشمزه است که تمام خانواده عاشق آن‌ می‌شوند. با این کتاب، هر روز سال خود را با دسرهای لذیذ و پای‌های خوشمزه پر کنید.
در این کتاب هر نوع شیرینی پای، از شیرینی‌های کلاسیک، مانند پای‌های میوه‌ای و کاستارد تا شیرینی‌های طرح‌دار جدید مانند پای‌‌های منجمد و تارت‌های کوچک را پیدا خواهید کرد و به کشف گزینه‌های متنوع برای پخت‌وپز با میوه‌های فصلی، توضیحات مفصل برای تهیه انواع مرنگ، پاستری و شیرینی‌های متنوع دیگر، همچنین نکته‌هایی برای کار با شکلات، خواهید پرداخت. تمام دستورالعمل‌ها با آموزش‌های گام‌به‌گام کامل شده‌اند و ارزش غذایی آن‌ها بررسی شده‌ است.
کتاب 365 پای و تارت با تصاویر تمام‌رنگی شامل بیش از 50 تصویر خوشمزه، به همراه بخش‌های ویژه‌ای در زمینه تارت‌ها و پای‌های کم‌کالری و دستورالعمل‌های فریبنده و لذیذ برای بیش از 30 پای و تارت لذیذ برای صبحانه، ناهار و شام‌های غیرمنتظره و جذاب، نکته‌های آشپزی آسان به همراه توصیه‌هایی در زمینه انتخاب و استفاده از میوه‌ها، بررسی پخت شیرینی و کار با مواد تشکیل‌دهنده ویژه برای تمام کسانی که عاشق پای‌ها هستند، به یک منبع ارزشمند برای علاقمندان به این نوع شیرینی تبدیل شده است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری