طراحی محصولات پلاستیکی / Plastics Product Design

طراحی محصولات پلاستیکی Plastics Product Design

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Paul F. Mastro
  • ناشر : Wiley-Scrivener
  • چاپ و سال / کشور: 2016
  • تعداد صفحه : 320
  • شابک / ISBN : 9781118842713

توضیحات

کتاب طراحی محصولات پلاستیکی، برای طراحانی که تجربه‌ کار با مواد پلاستیکی را ندارند یا تجربه آن‌ها کم است و همچنین طراحان با تجربه‌تر که درحال طراحی بخشی از یک کاربرد یا فرآیندی ناآشنا هستند، ایجاد شده است.
در ابتدا خواننده با مقدمه‌ای از پلاستیک‌ها به‌عنوان یک ماده طراحی و مباحث مرتبط با مواد رایج در کاربرد امروز، تجهیز می‌شود.
این کتاب، انواع فرآیندهای در دسترس طراح برای ساخت یک بخش، به‌همراه ملاحظات طراحی که هر فرآیند نیازمند آن است را پوشش داده است، همچنین شامل یک مبحث از فرآیند‌های نمونه‌سازی کاربردی، مزایا و مضرات هرکدام می‌باشد. سپس، درباره ملاحظات کلی طراحی که برای بسیاری از طرح‌های محصولات پلاستیکی قابل استفاده می‌باشند، به بحث خواهد پرداخت. نویسنده در بخش دوم کتاب، به عناصر طراحی تعدادی از محصولات پلاستیکی عمومی، براساس بیش از 40 سال تجربه کاری خود در طراحی و توسعه محصول برای چندین شرکت با انواع محصولات، می‌پردازد.
این بخش شامل مباحثی در رابطه با اجزای ساختاری، چرخ‌دنده‌ها، بلبرینگ‌ها، لولا‌ها، اتصا‌ل‌های جازدنی، بسته‌بندی‌ها، مخازن تحت فشار و قطعات نوری خواهد بود، همچنین به ملاحظات کلی که بر روی این کاربردها پیاده می‌شوند و تحریک‌‌های خاص درباره هر کاربرد خاص می‌پردازد. کتاب حاضر با یک مبحث درباره فرآیند کلی طراحی به پایان می‌رسد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری