نقشه اقلیمی شهری؛ یک متدولوژی برای برنامه‌ریزی شهری پایدار / The Urban Climatic Map: A Methodology for Sustainable Urban Planning

نقشه اقلیمی شهری؛ یک متدولوژی برای برنامه‌ریزی شهری پایدار The Urban Climatic Map: A Methodology for Sustainable Urban Planning

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Edward Ng, Chao Ren
  • ناشر : Routledge
  • چاپ و سال / کشور: 2015
  • تعداد صفحه : 528
  • شابک / ISBN : 9781849713764

توضیحات

شهرنشینی سریع و شهر‌های بسیار متراکم، علم جدید اقلیم‌شناسی شهری را به ارمغان آورده‌اند. درک نقشه‌برداری از این پدیده، برای برنامه‌ریزان شهری، ضروری است.
این کتاب، متخصصان رشته نقشه‌برداری اقلیمی شهری را گردهم آورده‌ است، تا درک به‌روزی از نحوه در دسترس‌بودن دانش آب‌وهوایی شهری و استفاده از آن توسط برنامه‌ریزان شهری را فراهم کند. این درک، با نمونه‌ها و مطالعات موردی سرتاسر دنیا، به تصویر کشیده شده است و در ادامه، نحوه آنالیز، تفسیر و بکارگیری اطلاعات اقلیمی شهری در برنامه‌ریزی شهری، شرح داده شده است. کتاب حاضر، حاوی مفاهیم فناوری، متدولوژی و رویکردهای مختلف نقشه‌‌‌برداری اقلیمی شهری می‌باشد و تلاش دارد تا شکاف میان علم اقلیم‌شناسی شهری و عملکرد برنامه‌ریزی شهری را از میان بردارد.
کتاب نقشه اقلیمی شهری، برای دانشجویان کارشناسی ارشد، دانشگاهیان و هواشناسان شهری، که خواهان درک بهتر نیازمندی‌های دانش هواشناسی شهری در برنامه‌ریزی شهر‌ها هستند، و برنامه‌ریزان شهری و سیاست‌مداران علاقمند به پیاده‌سازی این دانش، برای طراحی شهر‌های پایدار آینده و فضاهای شهری باکیفیت، یک منبع کاربردی است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری