نقش هوش مصنوعی در تجارت‌های پولی؛ کاربردهای پیشگام برای مدیریت بحران، بهینه‌سازی اوراق بهادار و اقتصادی / Artificial Intelligence in Financial Markets: Cutting Edge Applications for Risk Management, Portfolio Optimization and Economics

نقش هوش مصنوعی در تجارت‌های پولی؛ کاربردهای پیشگام برای مدیریت بحران، بهینه‌سازی اوراق بهادار و اقتصادی Artificial Intelligence in Financial Markets: Cutting Edge Applications for Risk Management, Portfolio Optimization and Economics

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Christian L. Dunis
  • ناشر : Palgrave Macmillan
  • چاپ و سال / کشور: 2016
  • تعداد صفحه : 344
  • شابک / ISBN : 9781137488794

توضیحات

با افزایش پیشرفت تکنولوژی، برنامه‌های محاسباتی برای پیش‌بینی، مدل‌سازی و بازارهای تجاری پولی و اطلاعاتی نیز پیشرفته شده‌اند و متخصصان در حال یافتن حتی پیچیده‌ترین راه‌حل برای چالش‌های مالی هستند.
شبکه عصبی رویکرد بسیار موثر تربیت‌پذیر و الگوریتمی است که جنبه‌های خاصی از عملکرد مغز انسان را شبیه‌سازی می‌کند و بطور گسترده در پیش‌بینی‌های پولی استفاده می‌شود.
کتاب پیش‌رو پیشرفته‌ترین و جدیدترین هوش مصنوعی شبکه عصبی AI برای بازارها، دارایی‌ها و سایر زمینه‌های پولی را معرفی و در چهار بخش عرضه می‌کند. بخش نخست در تحلیل مجموعه‌های زمانی برای پیش‌بینی و تجارت در ‌طول دامنه دارایی‌هایی چون مشتقات، تبادل صندوق‌های معامله‌شده، بدهی‌ها و ابزارهای سهام به کندوکاو می‌پردازد. این بخش روی تشخیص الگو، نمونه‌های زمان‌بندی بازار، پیش‌بینی و تجارت مجموعه‌های پولی متمرکز تمرکز می‌کند. بخش دوم، دیدگاه‌های اقتصاد خرد و کلان و نحوه استفاده از تکنیک‌های AI برای درک بهتر و پیش‌بینی متغیرهای اقتصادی را ارائه می‌دهد. بخش سوم، روی تحلیل امور مالی و حسابداری شرکت‌ها که دیدگاه سازه‌های شرکت‌ها و اعتبار را در بر می‌گیرد، تمرکز کرده و دو موضوع تحلیل صورتحساب‌های مالی و تاثیر سناریوهای پولی مختلف را با یکدیگر مرتبط می‌سازد. بخش چهارم روی مدیریت اوراق بهادار، بررسی برنامه‌های کاربردی برای نظریه اوراق بهادار، اختصاص دارایی و بهینه‌سازی تمرکز می‌کند.
کتاب حاضر، همچنین برخی از آخرین تحقیقات در زمینه هوش مصنوعی و علم دارایی را فراهم و تحلیل‌های عمیق و ابزار بسیار کاربردی و تکنیک‌هایی را در اختیار متخصصان و محققان این شاخه قرار می‌دهد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری