تمرین یکپارچه؛ هماهنگی، ریتم و صدا / Integrated Practice: Coordination, Rhythm & Sound

تمرین یکپارچه؛ هماهنگی، ریتم و صدا Integrated Practice: Coordination, Rhythm & Sound

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Pedro de Alcantara
  • ناشر : Oxford University Press
  • چاپ و سال / کشور: 2011
  • تعداد صفحه : 312
  • شابک / ISBN : 9780195317084

توضیحات

موسیقی‌دان، سخنگوی موسیقی است. هنگامی که شما مطلبی برای گفتن دارید و می‌دانید که چگونه آن را بیان کنید، حرکات و صدای شما، هر دو به صورت رسا آزاد می‌شوند. این کتاب با رویکردی جامع و ابداعی برای بهبود و رفاه نوازندگان، ابزارهایی برای ترکیب آگاهی کامل بدن با درک عمیق و عملی از ساختار ریتمیک زبان موسیقی را به شما نشان می‌دهد، بنابراین می‌توانید به طور روان، سالم و مؤثر “سخنگوی موسیقی” باشید.
کلید تسلط بر زبان موسیقی ریتم است. “تمرین یکپارچه” شامل مطالعه‌ای عمیق در زمینه موسیقی و هماهنگی، با ده‌ها تمرین برای کمک به شما می‌باشد تا بتوانید حرکات و عبارات موسیقی خود را با انرژی ریتمیک بیان کنید. تعادل بین ساختار و خلاقیت نیز برای رضایت‌بخشی و رفاه شما ضروری می‌باشد. موسیقی براساس مجموعه‌های پیش‌بینی‌شده از آکوردها، میزان‌ها و علائم زمان است و درعین‌حال ساخت موسیقی شما باید غیرقابل‌پیش‌بینی و روان باشد. این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید یک گفتگوی تخیلی بین ساختار نسبتا انعطاف‌پذیر موسیقی و سبک شخصی خود به‌عنوان یک خواننده، سازنده یا سرپرست برقرار کنید.
این کتاب جزئیات مجموعه هارمونیک را پوشش داده و شامل روش‌های جدید برای بداهه‌نوازی می‌باشد. همچنین با یک وب‌سایت اختصاصی همراه با ده‌ها ویدیو و کلیپ‌های صوتی که تمارین کتاب را توضیح می‌دهد، همراه می‌باشد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری