SoftPerfect Bandwidth Manager 3.2.4

SoftPerfect Bandwidth Manager 3.2.4

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت پهنای باند شبکه و اینترنت
  • نسخه :Version 3.2.4
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : SoftPerfect
  • سال تولید : 2017

توضیحات

آیا شما نیز از جمله افرادی هستید که ماهانه مجبور به پرداخت هزینه هنگفتی برای اینترنت خود هستند؟ و یا سرعت دسترسی به اینترنتتان کم شده است؟
اگر شبکه شما هر کدام از این مشکلات را داشته باشد، SoftPerfect Bandwidth Manager یک راه حل مقرون به صرفه ارائه خواهد داد. این نرم افزار بر میزان ترافیک مصرفی شبکه شما نظارت می کند و پهنای باند آن را به هر اندازه ای که مشخص کنید محدود می کند که نتیجه آن افزایش فوری کارایی شبکه و کاهش نیازهای پهنای باند است، در حالی که اجازه می دهد برنامه های اینترنتی مهم نیز با سرعت بالا اجرا شوند. با کمک Bandwidth Manager می توانید برای هر کاربر اینترنتی یک محدودیت پهنای باند مشخص کنید و سرعت دسترسی مشخصی را به IP ها و آدرس های MAC مختلف، پورت ها و حتی رابط های شبکه، بدون هیچ تغییری در زیرساخت شبکه موجود خود، اعمال کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Bandwidth Manager:
- پیکربندی مرکزی از یک شبکه واحد
- تعیین یک محدودیت پهنای پاند برای هر کاربر
- کنترل آدرس های مک، آی پی ها، پروتکل ها، پورت های TCP / IP و اینترفیس های شبکه
- بدون نیاز به نصب نرم افزار در سیستم های کلاینت
- امکان زمانبندی و صف بندی عملیات، دریافت پیغام ها از طریق ایمیل و ارائه گزارشات جامعی از میزان استفاده
- و ...

Description

Are your Internet usage or costs unexpectedly high? Does inappropriate use of the network or the Internet have an adverse effect on your business performance? Did the Internet access bandwidth become a major bottleneck in your network?

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری